Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Mac 25, 2014

GAMBAR BANTAHAN DI KEDUTAAN MALAYSIA DI BEIJING

Waris dan keluarga penumpang MH370 yang tidak berpuashati dengan pengumuman oleh Perdana Menteri Malaysia,Datuk Seri Najib Razak malam tadi mula berdemo di hadapan kedutaan Malaysia di Beijing.

Datuk Seri Najib Tun Razak malam tadi telah mengumumkan mengenai nasib pesawat MH370 telah berakhir di Lautan Hindi.

Menurut sumber,sentimen anti Malaysia juga dilaporkan terjadi di negara itu namun ianya kes terpencil di mana seorang pelajar Malaysia di suruh turun dari teksi setelah pemandunya mengetahui pelajar tersebut berasal dari Malaysia.

27 ulasan:

  1. kalau setakat waris penumpang china sja tidak mengapa....jgn sampai kerajaan China skali tak puas hati ....masak Mas dan Malaysia slps ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ko ingat time Kong hee fatt chai cina tu nak makan limau gedang yg kita tanam kat perlis ker? Mampuih masam mcm mana pun depa pakai limau lokam beijing laaa.

      Padam
  2. X der citer lain ke korang sebagai pemangkang nak highlight dlm blog..dah la x membantu langsung...ni menambah memburuk2kan negara..suka mencari2 keburukan orang lain..klu waris x puas hati x per la lagi..ni klu rakyat malaysia sendiri pun tak faham2 situasi negara, menambahkan kusut lagi ada la..geng mcm korang ni jenis eloknya campak ke lombong jer..sekupang haram pun x guna....

    P/S - For sure komen ni x kan ko publish kan..? Konon kebebasan bersuara... juak hangpa ni selagi satu isu tu dapat dipolitikan korang akan guna habis-habisan..betul tak...x kira soal keselamatan negara ke, isu sensitif ke..jadahnyer blogger..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hoi,banggang.klu x fhm diam sudah le.

      Padam
    2. Klu dh machai bodoh.. Bodoh jgk la kan ... Tu la tun m kerala kata dh x de cerdik pandai dlm umngok ni...

      Padam
    3. Umno kan kumpulan bengong, seduit tak terpakai. Lebih bodoh dari lembu...

      Padam
    4. ko salah msuk blog bro...sini blog utk org yg seperti duri dlm daging..macam api dalam serkam...

      Padam
    5. Bagi keluarga China yg bising tu tongkang sebijik. Lepas tu suroh derang pi carik sendiri.... Jenis umat tak tau nak beterima kasih. Lagi ditolong lagi digigit tangan kita

      Padam
    6. saya setuju dengan anda,tak pyhlah nak salahkan sesiapa,cari kelemahan sesuatu pihak,lbh baik sekiranya semua org berdoa pd Allah semoga diberi petunjuk,dipermudahkan segala urusan SAR dan kes ini selesai secepat mungkin dan keselamatan pada semua penumpang dan kru dan negara kita

      Padam
  3. tanpa nama 4.46 macam Bangang tak sekolah...otak kalau dah biru macam tu la, lari dari isu.

    seblum2 ni utusan malaya bolehlah nak kelelntong, ni satu dunia.

    BalasPadam
  4. Ikuti.live.laporan.khas.tragedi.mh370.sekarang.dn.dikuti.sidang.media.tentang.m370.di. tv3

    BalasPadam
  5. Sekarang.sidang.media.mh370.

    BalasPadam
  6. Tanpa nama 4.46 tu bodoh ke apa?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Macam la hang tak bodo.....

      Padam
  7. 4.46 jgn tunjuk bangang anda kat sini

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huhuhu.... Sesapa tak sokong anuuwar terus masuk group bangang........ Klu sokong anuuwar aje terus jadi pandai walaupun bangang...... Bodo punya cai pr

      Padam
  8. Si boroi ketua Atm tu patut letak jawatan.
    Mampos negara cam ni.
    Hancus negara kalau penjajah mau jajah negara....2 hari baru tau ada kapal terbang melintasi negara.
    Letak jawatan la boroi woiiiii...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nasib baik dia jadi ketua ATM. Klu dpt kat nuar....... Hancussss

      Padam
  9. Aku tak pernah cakap org bangang.. Tp 4.46 tu memang...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Macam la hang ni tak bangang.....

      Padam
  10. Memang bangang ketua atm tue.. dah tau ade benda asing dkat radar hantarlah pesawat pengiring tgk xkiralah benda ape pon.. diorang buat xtahu tue knape.. org nk jet dia nk beli.. bila beli simpan dlm storrr.. bengong... aku mmg xpuah hatiii.. memalukan rakyat mlysiaaa..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak buat mcm mana, lembu pasti ikut lembu...

      Padam
    2. Suruh nuar pi cari. Suruh selam kepala dia kat laut hindi

      Padam
  11. Setakat koje opis boy tak payah la hang sebok2 kuar teori pasal mh370. Nampak sangat bodonya teori hang turr

    BalasPadam
  12. pada sesiapa yang rasa diri anda bijak cerdik pandai,pergilah search and rescue sndri ye tak yah kutuk kutuk...islam tak ajar budaya kutuk mengutuk hina menghina dan pandang rendah pd sesiapa,pls jgn mempolitikkan sesuatu kes

    BalasPadam
  13. nk kutuk sgt ....cube la pegi lautan hindi tu,....tgk bole bediri ke x....ckp mmg senang.....

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive