Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Mac 18, 2014

ISTERI BEKAS VOKALIS NIRVANA KURT COBAIN DAKWA TEMUI IMEJ SERPIHAN MH370


Pemuzik Amerika Syarikat , Courtney Love , melalui akaun Facebook miliknya mengeluarkan foto satelit laman www.tomnod.com yang dia yakini sebagai serpihan dan cairan bahan bakar pesawat Malaysia Airlines yang hilang sejak Sabtu minggu lalu .

" Saya bukan seorang pakar , tapi gambar ini seperti pesawat dan cairan minyak , " kata bekas isteri vokalis band Nirvana , Kurt Cobain , itu di akaun Facebooknya sekitar 14 jam lalu . Lokasi itu terjejas di 5 ° 39'08 .5 " N 98 ° 50'38 .0 " E , berhampiran Pulau Perak , Selat Melaka , Malaysia .

Serpihan MH370 yang ditemukan Courtney Love. twitter.com

Screenshoot status Facebooknya itu sudah diretweet ribuan kali . Facebook miliknya juga ramai dikomentari pemilik akaun lain . Ada yang menganggap benar maklumat Courtney , tetapi ada pula yang mentertawakan dan menganggap penyanyi rock itu berkhayal kerana gambar yang dia tampilkan tak jelas menunjukkan pesawat .

Pesawat Malaysia Airlines dengan nombor penerbangan MH370 hilang sejak Sabtu tengah malam minggu lalu . Banyak spekulasi soal hilangnya pesawat canggih yang membawa 239 orang itu.



SET BERSALIN MURAH (NONA ROGUY, SALINDAH DAN SENDAYU TINGGI)
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive