Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Mac 24, 2014

VIDEO MACAI NAIK ANGIN PASAI KANGKUNG




Ketua Polis Selangor, Datuk Mohd Shukri Dahlan menafikan berlakunya kekecohan seperti mana yang digambarkan sesetengah pihak, sebaliknya suasana mengundi pada PRK N25 Kajang kali ini dilihat agak meriah.



Beliau menegaskan kekecohan 'palsu' itu hanyalah berpunca daripada kehadiran ramai penyokong parti yang hadir untuk merayu undi calon masing-masing.



"Faktor jalan depan sekolah agak sempit dan ramai pengundi membawa kenderaan dan meletakkannya di tempat yang tidak sepatutnya menyebabkan kesesakan.



"Walapun keadaan itu dilihat sebagai agak kecoh tetapi sesungguhnya bukan satu kekecohan, saya lihat ia lebih satu keadaan yang meriah," katanya kepada pemberita ketika mengunjungi pusat mengundi di Sekolah Kebangsaan Sekamat, Batu 10 Cheras.



Beliau berkata demikian mengulas lanjut insiden provokasi yang timbul di pusat mengundi di sekitar pusat mengundi di Dewan Orang Ramai dan SKJC Sungai Chua, Kajang semalam.



Suasana tegang antara penyokong BN dan PKR timbul disebabkan kesesakan lalu lintas dan terdapat seorang penyokong membawa alat propaganda 'kangkung' untuk merayu undi.



Menurut Mohd Shukri lagi, pihaknya memberi amaran kepada mana-mana pihak supaya tidak memanipulasikan keadaan semasa hingga boleh mencetuskan suasana tegang dan huru-hara ~ Sinar Harian



Meriah laaa sebab yang mengamuk tengok kangkung itu ialah penyokong BN.. kat bawah ni videonya..



Definasi meriah tu tentu akan bertukar kepada kecoh jika ada penyokong Pakatan pula yang menyerbu petugas BN yang berkempen menggunakan 'spender' ni...





 ... Itulah sikap macai.. depa buat boleh.. orang lain buat tak boleh...




darisungaiderhaka



KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive