Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Mac 12, 2014

INILAH PUNCANYA ULTRAMAN TEWAS ITU HARI...

7 ulasan:

  1. Tanpa Nama12/3/14 6:53 PG

    Memang banggang. Pembangkang di Selangor ialah bn dulu kini dan selamanya bangsat

    BalasPadam
  2. ptuiihh!!!....12/3/14 9:56 PG

    dia org ni nak pegi perang kat mane?....nak perang dgn sape?....
    PEING LA KEPALA AKU JADI RAKYAT MALAYSIA!!!...SEDIHHHH!!....

    BalasPadam
  3. orang tadak otak

    BalasPadam
  4. Kesian kat umno bn. Ini je yang depa ada nak tunjuk power. Dok kerah yang tak habih mengaji jadi kuda kayu. puak2 tu suruh makan taik pun depa makan. Mak bapak pun depa buat sekupang dua. Tengok kucin tp umno kata rimau pakat lari selerak tarak.

    Kesian kat umno.

    BalasPadam
  5. Mangkuk2 ni buat silat tabung. Kan masa PRK duit mencurah2 turun dari langit......

    BalasPadam
  6. Nak mengundi hanya pangkah saja. Ini macam nak berperang apa hal? Beginilah jika tak cerdik. Mungkin mereka tahu mereka tak cerdik tapi ada upahnya tak kisahlah.

    BalasPadam
  7. mereka xslah tapi di perbodohkan... kerana fakta yang di auta... mereka tetap saudara kita,, kalau mereka tahu ape yang sedng terjadi di sebalik pimpinan,,, mereka pun xkan buat camtu

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive