Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Mei 18, 2009

BERITA DARI HULU SELANGOR



WAKIL PAKATAN RAKYAT BERTANGGUNGJAWAB BANTU GOLONGAN MISKIN,KURANG UPAYA DAN MANGSA BENCANA ALAM HULU SELANGOR

Satu majlis penyampaian sumbangan kepada 200 penerima dari golongan miskin, orang kurang upaya dan bencana alam telah diadakan semalam di perkarangan Pusat Khidmat Rakyat Zon Utara, Bandar Utama, Batang Kali. Penyampaian sumbangan berbentuk cek dan keperluan harian telah di lakukan oleh Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Selangor, YB Tuan Dr Xavier Sevakumar yang memegang porfolio kesihatan, pekerja ladang, kemiskinan dan kerajaan prihatin.

Turut hadir pada majlis tersebut ialah Tuan Syed Shahir, Presiden MTUC, Penyelaras DUN Batang Kali, Nashruddin Abd Aziz, Penghulu Mukim Serendah, Tuan Jamadi, Ketua-ketua kampong dari Mukim Serendah, JKKK dan penduduk-penduduk sekitar .
Dalam ucapan beliau, YB Dr Xavier berharap dengan sumbangan daripada kerajaan negeri tersebut, semua rakyat di negeri Selangor dapat menikmati hidup yang lebih selesa tanpa mengira agama, bangsa dan fahaman politik. Sesiapa yang layak berhak untuk menerima semua bantuan samada dari tempat tinggal, keperluan dan bantuan kesihatan melalui semua saluran -saluran kerajaan negeri.

Tuan Syed Shahir, Presiden Malaysian Trade Union Congress (MTUC) didalam ucapan beliau berharap semua Ketua kampung dan JKKK dapat memajukan kampung masing-masing dengan aktiviti yang berfaedah dan diharapkan dapat memperkukuhkan lagi pembangunan modal insan menerusi program yang dijalankan oleh kerajaan Pakatan Rakyat negeri Selangor. Beliau juga mengharapkan supaya rakyat bersabar kerana banyak lagi rangsangan-rangsangan yang akan diberikan oleh kerajaan negeri keepada rakyat, dan terus memberi sokongan supaya dapat terus membantu rakyat hidup lebih selesa.

Nashruddin Abd Aziz berharap dengan pembukaan satu lagi pusat khidmat di Bandar Utama ini akan terus membantu semua penduduk sekitar terutama di kawasan zon utara DUN Batang Kali ini, manakala Pusat Khidmat Rakyat di Bandar Bukit Sentosa akan dapat memastikan perkhidmatan dan menumpukan penduduk disekitar Bukit Beruntung dan Bukit Sentosa.


pascawanganbukitsentosa2

Daftar SEKARANG!!! Untuk MASA DEPAN !!!
GAJI MINGGUAN RM2000-RM5000
BARU!!!...KAIN SINTETIK.
JUST DIET...MATE 5 SARINA 019-5642140.
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Iklan di Biaqpila cuma RM20 sebulan >> email ke biaqpila(at)gmail.com

description:pas,keadilan,umno,dsai,anwar,nizar,nik aziz,najib,zambry,ismail,umno,bn,pas,pkr,dap,bukit selambau,bukit gantang,batang ai,pilihanraya kecil dun penanti,parlimen,sg.petani,kedah,perak,sarawak,polis,fru,altantuya,elizabeth wong,umno,umno,umno

1 ulasan:

  1. bantu lah mereka yang memerlu kan..tanpa mengira bangsa..dan fahaman politik. sebagai mana umno/bn
    mereka pilih kasih..pemberian hanya pada kroni walau pun jelas mereka tidak layak..50thn umno bn menzalimi rakyat..kini rakyat telah menolak mereka

    "UMNO/BN KINI TAK BERANI MENGADAP RAKYAT!!!"

    "DI PRK PENANTI"

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive