Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Mei 17, 2009

Sankara: Anifah Niat Jahat Terhadap Anwar



Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini menafikan sekeras-kerasnya dakwaan Menteri Luar bahawa beliau pernah menawarkan jawatan Timbalan Perdana Menteri kepada Datuk Anifah Aman.

Peguam Anwar, Sankara Nair ketika dihubungi TV Antara berkata dakwaan Anifah itu berbaur fitnah dan Anwar telah mengarahkan beliau menghantar surat tuntutan mendesak Anifah menarik balik kenyataan beliau.

"Pihak kami memberi Menteri Luar tempoh 24 jam supaya beliau memohon maaf dan menarik balik kenyataan beliau itu.

Sekiranya gagal kami akan mengambil tindakan undang-undang terhadap beliau kerana memfitnah Datuk Seri Anwar," kata Sankara.

Sankara mempertikaikan motif Anifah mencalar imej Anwar pada pertemuan beliau dengan Setiausaha Negara Amerika, Hilary Clinton di Washington Khamis lalu.

"Apa yang ditanya oleh Clinton ialah mengenai perkembangan perbicaraan kes liwat yang dianggap mempunyai agenda politik oleh kerajaan Amerika dan tidak ada kena mengena dengan peribadi Anwar

"Mengapa pula beliau (Anifah) mengambil kesempatan tersebut untuk memburuk-burukkan Anwar di hadapan Clinton dan media antarabangsa.

"Kalau dakwaan beliau benar mengapa tidak beliau dedahkan pada masa episod 16 September tahun lalu dan mengapa sekarang? Sudah tentu kenyataan beliau mempunyai niat tertentu untuk merendah-rendahkan kedudukan dan imej Anwar di luar negara," tegas Sankara lagi.

Pada pertemuan dengan Clinton di pejabat beliau di Washington dan semasa sidang akbar Anifah mendakwa Anwar membuat tawaran jawatan kepada beliau ketika timbul ura-ura Ahli-Ahli Parlimen daripada Barisan Nasional mahu melompat ke Pakatan Rakyat.

Anifah juga mengambil langkah defensif mempertahankan Perdana Menteri Najib Razak berhubung dakwaan kaitan beliau dengan pembunuhan wanita Mongolia, Altantuya Shaariibu.


TVA


Daftar SEKARANG!!! Untuk MASA DEPAN !!!
GAJI MINGGUAN RM2000-RM5000
BARU!!!...KAIN SINTETIK.
JUST DIET...MATE 5 SARINA 019-5642140.
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Iklan di Biaqpila cuma RM20 sebulan >> email ke biaqpila(at)gmail.com

description:pas,keadilan,umno,dsai,anwar,nizar,nik aziz,najib,zambry,ismail,umno,bn,pas,pkr,dap,bukit selambau,bukit gantang,batang ai,pilihanraya kecil dun penanti,parlimen,sg.petani,kedah,perak,sarawak,polis,fru,altantuya,elizabeth wong,umno,umno,umno

1 ulasan:

  1. yang sebenarnya penipu ialah anwar ibrahim, tak kan dah lupa kot macam mana anwar ibrahim telah tipu satu dunia yang dia nak ambik alih kerajaan malaysia dari BN secara lompat parti pada 16 september tahun lalu. hanya rakyat yang bodoh, buta lagi tuli aje yang akan percaya kat anwar ibrahim tu. bila anwar ibrahim nak bersumpah laknat yang dia tidak pernah liwat saiful, saiful dah bersumpah dah, anwar ibrahim bila lagi???? kenapa tak bersumpah??? sebab ulamak luar negara dia tak bagi ker??? atau sebab ada orang nak apa-apa kan dia sampai terpaksa sembunyi kat kedutaan turki??

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive