Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, November 29, 2009

Perhatian untuk nama bermula dengan huruf M

Tuah RM100,000 menanti nama mula huruf ‘M’


SHAH ALAM – Rakyat Malaysia yang mempunyai nama bermula dengan huruf ‘M’ berpeluang memenangi hadiah menarik bernilai sehingga RM100,00 melalui Speed Race Tournament anjuran M-150, 10 Disember ini.

Pengarah Eksekutif Pan Malaysia Corporation, Chan Choung Yau berkata, kejohanan berkenaan merupakan kesinambungan daripada personaliti jenama yang dibawa oleh M-150 yang mengutamakan peribadi yang muda dan berseri.

“Untuk menjadikan kejohanan ini lebih menarik, acara ini akan dibuka kepada peserta yang mempunyai nama bermula dengan huruf M di dalam kad pengenalan mereka.

“Kejohanan yang dianjurkan ini bertujuan mempromosikan minuman Energy Booster dengan menawarkan hadiah menarik bernilai RM100,000,” katanya.

Katanya, selain memenangi pakej percutian, peserta yang bertuah juga layak mendapat wang tunai bernilai RM1,500 atau sagu hati berupa produk makanan daripada Network Foods (Malaysia) yang merupakan pengedar M-150.

“Pemenang bertuah akan mendapat pelbagai tawaran menarik antaranya pakej percutian bernilai RM6,000 atau tiket menyaksikan Formula Drift di Malaysia Agro Exposition Park, Serdang pada 19 dan 20 Disember ini.

“Selain itu pemenang juga akan mendapat wang tunai bernilai RM1,500 serta cenderahati produk makanan daripada Network Food (Malaysia),” katanya.

Katanya, kejohanan ini hanya dibuka kepada 150 peserta terawal yang mendaftar di pintu masuk utama One Utama pada 9 Disember ini.

“Kejohanan ini terbuka kepada 150 peserta terawal yang datang mendaftar di kaunter pendaftaran kami di One Utama dan turut berpeluang untuk membuat putaran ‘Prize Wheel’ untuk memenangi hadiah menarik.

“Kaunter dibuka jam 10 pagi pada 9 Disember sehingga jam 11 pagi keesokan harinya,” katanya.

Katanya, orang ramai berpeluang mencabar 10 finalis cabaran terakhir kejohanan yang akan diadakan pada 10 Disember dan membawa pulang Mitsubishi Lancer 2.0 GT.

“Dengan membeli enam tin minuman M-150, boleh menyaksikan kejohanan akhir 10 Disember ini dan peluang memenanginya,” katanya.


sinarharian


Menambahkan Pendapatan Dengan Team Kami
Saksikan Lelaki Kuat Pacak Langit
Beri sekali dapat banyak kali...
MAHUKAN PENDAPATAN RM2000-RM3000 SEMINGGU?
SEMUA KAMI LELONG!!!
Kelab BlackV6
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive