Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, November 19, 2009

Polis disyaki cuba pecah rumah diberkas | Nizar News

BATU PAHAT 17 Nov. - Meskipun digantung tugas namun seorang anggota polis masih tidak serik dan terus melakukan jenayah.

Namun perbuatannya itu tidak bertahan lama apabila dia diberkas bersama seorang rakannya kerana disyaki cuba melakukan pecah rumah di Taman Cahaya, Yong Peng, kelmarin.

Ketua Polis Daerah Batu Pahat, Asisten Komisioner Ibrahim Mohd. Aris berkata, suspek berusia 46 tahun ditahan bersama seorang lagi rakannya berusia 45 tahun di dalam sebuah kereta.

Katanya, seorang lagi rakan mereka yang berada di dalam sebuah kereta lain bagaimanapun berjaya melarikan diri sejurus menyedari kehadiran polis.

"Suspek sebelum ini bertugas di sebuah balai di daerah Gombak, Selangor. Hasil pemeriksaan menemui beberapa peralatan pecah rumah seperti pemutar skru, tukul besi, playar dan sejumlah kunci di dalam kereta itu.

"Kedua-dua kereta itu pula menggunakan nombor pendaftaran palsu dan dilaporkan hilang di Skudai dan Ulu Tiram baru-baru ini," katanya di sini hari ini.

Beliau berkata, kejayaan itu hasil maklumat orang ramai berhubung kehadiran tiga lelaki di dalam dua kereta di belakang sebuah kedai makan di Taman Cahaya Kota, Yong Peng.

"Mereka cuba melarikan diri tetapi dua daripadanya berjaya ditahan, manakala seorang lagi dalam kereta lain melarikan diri," katanya.

utusan


Saksikan Lelaki Kuat Pacak Langit
Beri sekali dapat banyak kali...
MAHUKAN PENDAPATAN RM2000-RM3000 SEMINGGU?
SEMUA KAMI LELONG!!!
Kelab BlackV6
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive