Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, November 16, 2009

Tahniah..!! Pakatan Rakyat Sudah Didaftarkan - Chegubard | Nizar News

Pertama sekali tahniah buat Datuk Zaid Ibrahim yang mengetuai seketeriat mendaftarkan PAKATAN (Pakatan Rakyat). Usaha menghantar pendaftaran tersebut telah selesai dihantar kepada Pendaftar Pertubuhan secara sah.

Ini merupakan peristiwa bersejarah. Telah wujud gabungan yang telah di uji sekurang kurangnya 3 pilihanraya umum dan beberapa siri pilihanraya kecil. Kini kali pertama dalam sejarah wujudnya gabungan rasmi menentang gabungan Bn yang diwariskan oleh penjajah untuk meneruskan agenda kolonial mereka.

Kepada Datuk Zaid Ibrahim tahniah kerana usaha gerak kerja yang cukup fokus. Bukan mudah melakukan pendaftaran ini dari aspek teknikal memenuhi kehendak pendaftaran hinggalah menggabungkan manisfesto untuk dipersetujui bersama.

DAP, PAS mahupun KEADILAN memang banyak bezanya tetapi persamaan yang kuat ingin membina negara yang adil telah menjadi ikatan yang tidak ternilai.

Kini bola di kaki penguasa regim ini. Mereka pernah mencabar untuk PAKATAN didaftarakan kini ia sudah direalisasikan. Adakah mereka cukup berani untuk memberikan kelulusan....

Semuanya akan dituntaskan dalam konvensyen PAKATAN dalam bulan Disember akan datang. Kepada semua pemimpin PAKATAN hargailah kelahiran gerakan rakyat ini. Ia satu sejarah yang amat besar jangan kita tenggelamkan sejarah besar ini dengan persengketaan 'sengal' yang tidak perlu.

Ingatan juga kita perlu bekerja keras.... bagi yang mendapat sedikit tempat ingatlah.... rakyat yang memilih kita rakyat juga berkuasa menjatuhkan kita...maka kembalilah dan lakukan perkhidmatan yang terbaik...InsyaAllah akan berjaya.

Sumber Blog Chegubard




Saksikan Lelaki Kuat Pacak Langit
Beri sekali dapat banyak kali...
MAHUKAN PENDAPATAN RM2000-RM3000 SEMINGGU?
SEMUA KAMI LELONG!!!
Kelab BlackV6
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive