Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, November 08, 2010

Hab Hiburan Bakal Jadi Lebuhraya Maksiat


SHAH ALAM 7 NOV : Cadangan pembukaan hab hiburan oleh Umno-Barisan Nasional hanya bakal menjadi lebuhraya maksiat golongan muda tegas Exco Hal Ehwal Islam dan Adat-adat Melayu Datuk Dr Hassan Ali.

Datuk Hassan berkata, Pakatan Rakyat sedang berusaha untuk mengukuhkan institusi kekeluargaan dengan mengadakan pelbagai program pemerkasaan keluarga.

"Dengan mengadakan hab seperti itu, kerajaan secara tidak langsung telah menyediakan lebuh raya maksiat kepada belia, yang mana menyebabkan fikiran rakyat terperuk dan masyarakat menjadi semakin teruk," jelasnya.

Datuk Hassan berkata demikian pada program dua hari, Pemerkasaan Institusi Keluarga di Masjid As-Syakirin, Gombak, yang berakhir semalam.

Datuk Hasan Ali berkata demikian bagi mengulas rancangan Perdana Menteri Najib Razak yang mahu mengalakkan penubuhan kelab-kelab malam terkemuka di seluruh negara, bagi menggiatkan penganjuran konsert, melonggarkan garis panduan penghibur antarabangsa dan menjenamakan semula acara lumba automotif.

Najib juga mencadangkan mewujudkan zon hiburan di Lembah Klang bagi menampung keperluan dan permintaan pelancong dan mereka yang memerlukan.

TVS


KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive