Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, November 04, 2010

Murid Tahun Enam dirogol


KLANG – Gara-gara tidak mahu aktiviti pontengnya diketahui, seorang murid dirogol di sebuah bilik di klinik pergigian, di sini, baru-baru ini.

Mangsa, dikenali sebagai Imah, 12, yang masih menuntut dalam tahun enam di sebuah sekolah di sekitar Klang mengunjungi pusat karaoke bersama dua rakannya.

Sumber polis berkata, semasa berada di bilik karaoke dan ketika masing-masing sibuk mendengar lagu yang dinyanyikan rakan lain, suspek dikenali sebagai Sulaiman dan rakannya mendekati mangsa sebelum bertindak merampas telefon bimbit dari tangannya.

“Dalam masa yang sama, suspek memberi amaran akan memaklumkan berkenaan tindakan mangsa ponteng sekolah kepada keluarganya.

“Mangsa yang terkejut cuba merampas semula telefonnya, namun gagal. Suspek bertindak melarikan diri dengan keluar daripada bilik berkenaan dan menuju ke tingkat atas sebuah klinik tidak jauh dari pusat karaoke itu,” katanya.

Menurutnya, suspek memperdaya mangsa supaya mengikutnya ke atas jika inginkan semula telefon bimbitnya.

“Mangsa yang terdesak dan ketakutan segera mengikut lelaki itu sehingga ke sebuah bilik yang terdapat di klinik berkenaan.

“Setibanya di situ, suspek bertindak menarik badan mangsa sebelum mencium dan meraba lalu membuka seluar panjang yang dipakai mangsa dan terus merogolnya.

Beliau berkata, sebaik keluar dari bilik itu, rakan suspek yang berada di situ turut memperdaya mangsa dengan mengugut untuk memaklumkan kepada keluarganya yang suspek telah merogolnya.

“Rakan suspek bertindak sedemikian semata-mata mahu mengambil kesempatan sepertimana yang dilakukan rakannya. Bagaimanapun, tindakannya gagal apabila mangsa tidak mempedulikannya lalu terus berlari turun ke bawah.

“Dua rakan mangsa yang terkejut melihat mangsa menangis kemudian membawanya pulang ke rumahnya di Taman Gembira.

“Bagaimanapun, sebaik tiba di rumah, mangsa tidak memaklumkan perkara itu kepada keluarganya kerana khuatir semua rahsianya terbongkar.

“Namun, bapa saudara mangsa yang juga rakan suspek berjaya menghidu perkara itu,” katanya kepada Sinar harian.

Katanya, bapa saudaranya telah memaklumkan perkara itu kepada ibu mangsa sebelum membawanya ke Balai Polis Bandar Baru Klang untuk membuat laporan.

“Polis akan menjalankan siasatan lanjut berhubung perkara berkenaan.

“Bagaimanapun menjadi satu kesalahan apabila mangsa yang dirogol berada di bawah umur dan suspek boleh didakwa,” katanya.

1 ulasan:

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive