Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, November 10, 2010

UMNO BIADAP CEROBOH PEJABAT PAS



Umno dengan biadap menceroboh dan merampas Pejabat PAS Bukit Baru Dalam minggu lalu. Tanpa membuat sebarang surat perjanjian dengan tuan rumah, Umno terus menceroboh rumah yang di sewa oleh PAS Cawangan Bukit Baru walaupun kontrak PAS Cawangan tuan rumah masih ada hingga hujung tahun ini.



Umno membayar RM500 kepada tuan rumah sebagai deposit tanpa sebarang surat perjanjian. Selepas tanpa segan silu mereka terus menanggalkan bendera PAS dan papantanda pada rumah yang dijadikan pejabat PAS Cawangan. Seterusnya Umno mengecat dinding yang mempunyai lambang bulan dengan cat putih.



PAS Kawasan Bukit Katil dan MTD Bukit Baru telah membuat laporan Polis di atas pencerobohan ini. PAS juga akan mengadakan solat hajat dan bacaan Yaasin pada Khamis malam Jumaat ini.



Jelas sekali Umno Bahagian Bukit Katil begitu terdesak sehingga melakukan pelbagai gerakerja yang tidak bertamadun dan zalim. Mereka mengganggu setiap ceramah PAS, menggunakan kuasa kerajaan negeri untuk merobohkan surau dan PASTI dengan alasan pengambilan tanah, menceroboh Pejabat PAS Bukit Baru dan lain-lain.

mutaligat.blogspot.com

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive