Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, April 03, 2011

PANAS!! Lawatan Najib Penuh "Sandiwara" Kah Kah Kah...



Kah kah kah...



Kih kih kih...



Dah agak dah, yang banyak kat tepi jalan bas-bas sewa khas kah kah kah...



Yang ramai budak-budak politeknik dengan budak USM kena hangkut kah kah kah...



Universiti Apex konon, tapi mentaliti macam budak tadika, semua terpaksa kah kah kah...



Ayam, kambing, lembu sembelih berlambak tak habis kah kah kah...



Macam ni cakap nak tawan orang Tanjung??



Kah kah kah...



Kah kah kah...



Koh Tsu Koon kena masuk kepala balik dalam pasir laaa kah kah kah...



TKM 1 P.Pinang Dakwa Sambutan Lawatan Najib Hambar

Walaupun menafikan menunjukkan minat secara langsung untuk menawan kembali Pulau Pinang, namun kenyataan Perdana Menteri bahawa sambutan masyarakat di Pulau Mutiara itu begitu memberangsangkan terhadapnya, begitu melucukan.

Ini kerana kata Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang, Datuk Dr Mansor Othman, kehadiran Najib seringkali disambut hambar penduduk walaupun acara sambutannya meriah.

“2,000 orang yang datang tapi tumbangkan kerbau lembu 10 ekor, ayam beratus-ratus ekor... itu pun bawa budak MRSM, politeknik, penuntut USM datang dengan bas.
Penduduk tempatan tak sampai banyak itu.. orang-orang yang datang ini adakah dengan kehadiran seorang Perdana Menteri?

“Dan yang keduanya orang yang hadir itu adalah orang yang dibawa.. bukan orang yang duduk di situ.

Kalau begitu, ia adalah sambutan yang tidak seberapa seperti yang didakwa oleh BN,” kata Mansor kepada Tv Selangor.

Semalam Najib dipetik sebagai berkata, beliau yakin BN dapat merampas semula Pulau Pinang ekoran sambutan baik yang diterimanya dari rakyat Pulau Pinang ketika turun ke negeri itu.

"Suasana memihak kepada perasaan inginkan perubahan dan walaupun ia di peringkat sentimen, kita mahukan sentimen itu diterjemahkan dalam bentuk sokongan," kata Najib yang dipetik Bernama.

Walau bagaimanapun, tidak semena-mena hari ini presiden Gerakan, Tan Sri Koh Tsu Koon menafikan kenyataan Najib itu sambil menjelaskan pemimpin nombor satu negara itu tidak akan mengeluarkan kenyataan sedemikian rupa.

Katanya, Najib sendiri menafikan laporan yang dipetik dari Bernama itu.


Koh juga menyifatkan masih terlalu awal untuk membincangkan rancangan menawan Pulau Pinang.

Sementara itu, Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng pula dipetik sebagai berkata, Pakatan Rakyat tidak kisah dengan laungan Najib sebaliknya bertekad untuk melipatgandakan usaha untuk membawa perubahan di Pulau Pinang.

“Pulau Pinang (pimpinan) PR akan mengadakan siri pertemuan di seluruh negeri untuk memperbaiki prestasi dengan menggandakan usaha kami demi (memberi) perkhidmatan lebih baik bagi rakyat dan (menjamin) urus tadbir baik untuk berhadapan dengan tekad Datuk Seri Najib Razak mahu menawan balik Pulau Pinang dalam pilihan raya umum akan datang.<

“Sama ada ada perubahan angin di Pulau Pinang yang akan membolehkan BN menang balik Pulau Pinang, itu tidak penting,” kata Guan Eng dalam satu kenyataan media.

Video ihsan TV Selangor




jalanpulang1978

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

4 ulasan:

  1. Lantaklah..biar dia nak menyalak! Nanti selepas prun13 PR mesti tambah lagi bilangan negeri untuk ditadbir oleh PR . Biarkan dia lagi kuat manyalak!

    BalasPadam
  2. Salam, kalau saya ada kat Tanjung pun saya akan gi kenduri BN tu, makan free maa...

    BalasPadam
  3. MAKAN MEMANG LA FREE....TETAPI YANG NAK KENA BAYAQ SAPA? LA NI RON 97 DAH NAIK rm2.70/LITER.

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama4/4/11 6:46 PTG

    yup betol2,,,,ron97 naik 95 pas prn sarawak...ini namanya proses melembukan pemikiran rakyat...

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive