Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, September 19, 2011

Ni bukti Najib takutkan Anwar... kahkahkah...



Najib kata tak takut nak hadapi Anwar tapi diwaktu yang sama juak juak dan penjilat Umno bukan main lagi menikam Anwar dan Pakatan secara curi, fitnah dan pengecut dari depan dan belakang. Terbaru, satu lagi rakaman CCTV Datuk T disiar di internet.





Dua lelaki dalam rakaman yang dikatakan eksklusif itu menunjukkan Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim di tempat berlaku aksi seks bersama sama ahli perniagaan Eskay Abdullah masuk dan keluar lif bangunan Apartmen Ampang, yang dikatakan tempat berlaku aksi seks tersebut.





Menariknya dalam blog Papagomo, lelaki mithali yang menjadi blogger tambatan Umno menghadapi gerakan pembangkang ini, klip rakaman itu disunting untuk memuatkan rakaman itu dengan video seks di Carcosa, yang menunjukkan lelaki, yang dikatakan Anwar mengenakan pakaian dan beredar dengan tanda masa urutan peristiwa tersebut. Tapi Papagomo, lelaki mithali Umno ini mungkin agak kemabukan dikala itu kerana pakaian kedua-dua lelaki dalam CCTV itu tak sepadan dengan kedua-dua lelaki yang ditunjukkan dalam video seks berkenaan.





Dalam CCTV itu, lelaki yang dikatakan Eskay pakai pakaian yang berwarna gelap, manakala dalam video seks, lelaki yang ditunjukkan, berbaju dan berseluar cerah (kanan). Lelaki itu yang dikatakan Anwar juga berseluar gelap dalam rakaman CCTV itu, tetapi seluar dalam video seks itu kelihatan cerah.


shalehudin

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive