Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, Mei 24, 2012

BERSIH 4.0: Cabutan bertuah BMW dan Lamborghini

DEY MACHA!!!
HARI TU KATA RUGI BERNIAGA
BERSIH 3 PUNYA PASAL
KAH! KAH! KAH!

BILA TEMBERANG DAH TERBONGKAR
DIRI SENDIRI YANG TOLONG MENGAKU
INILAH BANGANG BERTINGKAT
KAH! KAH! KAH!

MEMANG TERDESAK NAK TARIK SOKONGAN
TERPAKSA TEMBERANG HADIAH LUMAYAN
KAH! KAH! KAH!

LEPAS NI KITA PAKAT BOIKOT LA
KEDAI IKAN BAKAR SEKINCHAN TU
BIAQ DIA TAU LANGIT TINGGI RENDAH
KAH! KAH! KAH!


Kumpulan anti-BERSIH yang merancang untuk berniaga di hadapan rumah Pengerusi Bersama BERSIH, Datuk S Ambiga mulai esok, kini menawarkan dua kereta mewah untuk cabutan bertuah.

Ketuanya, Datuk Jamal Md Yunus berkata BERSIH 4.0 pencinta keamanan telah membuka halaman Facebook.

NONESebagai tanda penghargaan kepada sokongan rakyat, beliau mengumumkan bahawa pelawat Facebook tersebut berpeluang memenangi kereta BMW 530 dalam cabutan bertuah apabila jumlah peminat mencecah 150,000 orang.

Jamal berkata, kereta model 2005 itu bernilai RM225,000.

Sekiranya jumlah peminat Facebook itu mencecah satu juta orang, Jamal berkata, sebuah lagi kereta mewah - 2009-model Lamborghini Gallardo model 2009 bernilai RM1.2 juta - akan ditawarkan dalam cabutan bertuah.

MK

KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK

5 ulasan:

  1. Berita hairan 24/05..ms 11..perenggan ke 3.."bagaimanapun, peserta juga perlu mengunjungi mana2 restoran sekinchan ikan bakar dan menggunakan resit bayaran makanan untuk mengesahkan penyertaan mereka"..dgn kata lain, nk dpt keta kena pi kdai diorg lah! Dgn kata lain, kdai x laku, nk paksa org pi kdai dia lah..kesian, dh nk bankrap!

    BalasPadam
  2. baghal punya orang,

    kalau rugi bagilah keta Datsun 120Y ke toyota LE ke...takpun keta sorong je...hehe

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama25/5/12 8:27 PG

    Ini serampang 2 mata...nak bodek Umno dan nak lariskan jualan kedai yg dah tak laku...hahaha

    BalasPadam
  4. Memang Bangang Tahap 8 Pada Skala Richter

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang dah menjadi cara umngok utk tarik minat org ramai..di sediakan pelbagai umpan,dgn hadiahnya,,dgn hiburannya dll,,kalau tak rasenya hanye tinggal penganjur aje ler jawabnye...

      Padam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive