Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Mei 13, 2012

LAWAK AHAD: CUCUK



Satu hari di dalam kelas…

Aminah adalah sorang budak pompuan yang malas dan tak pernah tumpukan perhatian.
Satu hari kat kelas agama, dia tido je cam biasa.

Ustazah pun tanya soalan“Sape orang yang patut kita hormati dan sayangi?”.

Takde sape jawab. Ada lar sorang budak laki kat belakang Aminah tu jahat sikit. Dia pun cucuk bontot Aminah dengan jarum, Aminah pun menjerit “MAK!!”

Ustazah pun puji Aminah sebab bagi jawapan yang betol.

Aminah sambung tido balik.

Ustazah tanya lagi soalan.“Sape pencipta alam dan segalanya?”Budak tu cucuk lagi dengan jarum,Aminah pun menjerit “YA ALLAH!!”

Sekali lagi ustazah puji dia sebab bagi jawapan yang betol.

Aminah sambung tido balik.

Pastu ustazah pun tanya lagi soalan.“Apa yang patut sorang isteri ucapkan pada suami setiap kali sebelum tidur?”

Budak tu cucuk lagi.

Tapi kali ni Aminah bengang dan dia kata “Ko cucuk bontot aku pakai benda tu lagi siap!!”

Ustazah terperanjat dan terus pengsan.



KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive