Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Mei 15, 2012

OTAK LETAK KAT PUNGKOQ TAPI NAK TUNJUK HEBAT



Percayakah anda ini bikin malu melayu yg minum 100 plus kahkahkah
no saya org is melayu cakap melayu, i tak tahu cakap inggeris kahkahkah
no no saya ini air (100 plus) saya tak minum....
kita orang melayu orang Islam kita minum air suam

KAH! KAH! KAH!
MACAM HARAM BEJADAH PUN ADA
KAH! KAH! KAH!
KAH! KAH! KAH! KAH! KAH! KAH!
KAH! KAH! KAH!
KAH! KAH! KAH! KAH! KAH! KAH!




KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK

8 ulasan:

  1. Nak tanya ... pondan kat cokit nonggeng cam ni ke?

    BalasPadam
  2. hehehehe, tunjuk juboq kat ambiga...kehkehkeh lucccuuuu!

    BalasPadam
  3. well, pasti anuaq terluq ni...demokrasi semua boleh kan!

    BalasPadam
  4. Biaqpi....kan bagus...kasi ajar sama AMBIGA LGBT...kehkehkeh..lagi ramai lagi baik ba!

    BalasPadam
  5. ini jenis melayu kayu dah bingai..mcm mana nak respect kat hampa,bapak2 sapa lah tu...malu weiii..!!!

    BalasPadam
  6. hayat ameno ada dlm pungkoq...pungkoq se
    yfool dh tak leh pakai...la ni pakai pungkoq puak veteran pulak....hohohohoho

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama16/5/12 3:18 PG

    *
    *
    AMBiGa hebat. Cakap orang Putih. Mendaulatkan bahasa Inggeris.
    Senaman veteran tidak manis ... Menghalakan saluran kumbahan najis kearah rumah AMBiGa .

    Senaman mereka tidak hebat. Boring. Membosankan.

    Tiada kejar mengejar. Lari larian.
    Pecut. Lompat atas Kereta.
    Acara baling cone. Aksi tendang menendang.
    Sessi mencarut.

    Veteran yang membosankan.
    Terima kasih AMBiGa kerana beri air minuman.
    Privation sunggoh, beliau.

    Jasamu di kenang.

    .
    .
    .
    .
    .

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive