Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Mei 25, 2012

LAYANAN SEKS LEPAS JAMU SELERA

Khidmat ekstra lepas jamu selera di restoran


Gambar Hiasan
KLANG: Jabatan Anti Maksiat, Kongsi Gelap dan Perjudian (D7) Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Selangor menahan 10 pelayan pelanggan (GRO) warga asing dalam dua serbuan di sini, malam kelmarin.

Dalam serbuan pertama di sebuah restoran makanan laut di Bandar Baru Klang, di sini, keasyikan pelanggan menjamu selera terbantut apabila restoran itu diserbu sebelum polis menahan lima pelayan pelanggan (GRO) warga asing yang bekerja di restoran itu.


Operasi dinamakan Ops Noda itu dilaksanakan pasukan membabitkan tiga pegawai dan 10 anggota.

Difahamkan, pelanggan yang mahukan khidmat ekstra selepas minum dan makan dibawa ke tiga bilik di restoran terbabit.

Ketua Operasi, Inspektor Chin Wen Sin berkata, serbuan bermula jam 10.15 malam itu dilakukan berikutan aduan dan risikan selama seminggu mendapati restoran itu turut menyediakan khidmat GRO untuk aktiviti tidak bermoral sebagai taktik pelaris perniagaan.

“Selepas serbuan itu, kami menyerbu sebuah pusat hiburan berhampiran. Lima GRO warga asing ditahan dalam serbuan di pusat hiburan itu.

“Kami mengesyaki GRO terbabit menawarkan khidmat seks kepada pelanggan,” katanya ketika ditemui selepas serbuan di kedua-dua premis itu berakhir sejam kemudian. Menurutnya, siasatan awal mendapati GRO terbabit menerima tips RM50 bagi layanan menemani setiap seorang pelanggan tidak termasuk khidmat ekstra.

HM

KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive