Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Mei 07, 2012

Gambar Pemuda Umno Gagah Perkasa Cium Tangan Rosmah Mansor



http://addin77.blogspot.com,

07 Mei 2012

Posted by Addin at 5/07/2012


Budaya cium tangan di dalam United Malays National Organisation (Umno) sudah menjadi kebiasaan. Mungkinlah niatnya sebagai tanda menghormati.. mungkin.

Kebiasaanya kita lihat lelaki cium tangan pemimpin lelaki. Gambar di atas kita lihat Pemuda Umno yang gagah perkasa cium tangan Rosmah Mansor. Yang peliknya, kenapa beria-ria cium tangan Rosmah Mansor? Tak tau halal haram ke?

Inilah didikan yang United Malays National Organisation (Umno) terapkan kepada kalangan ahli dan pengikut-pengikutnya. Parti jijik dan keji sebeginikah yang kita harapkan untuk menegakkan Islam di bumi tercinta ini.. Tepuk dada tanya iman..

Baca di sini dan di sini.

Harakahdaily


KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK

5 ulasan:

  1. diorang ahli pandu putri, takpa

    BalasPadam
  2. Hukum haram tetap haram. Tak boleh dihalalkan.

    BalasPadam
  3. ish..ish...tak reti hukum lansung..macam rosmah tu mak dia le pulak..haram beb...haram..dah tu dgn aurat yg terdedah..bangga bebenor le kiranya dapat cium tangan rosmah ya...sbb tu kena dulukan agama...agaknya tak pernah jumpa atau tak belajar atau tak tahu hukum lansung depa nih..buatnya dia baru lepas korek hidung...kan naya..huhuhuhu....

    BalasPadam
  4. Org cium la tangan ulamak bangga la jgk..eee..laki apa korg ni..kne jentik telo ke

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive