Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Mei 01, 2012

VIDEO: KERETA POLIS LANGGAR ORANG,PANDANGAN DARI DEPAN








KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK

7 ulasan:

  1. sungguh dasyat! Video tak boleh menipu

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama1/5/12 2:58 PTG

    Itulah harga sebuah perjuangan. Darah yg keluar suatu kemanisan. Kesakitan yg dialami satu kenikmatan. Sejarah telah membuktikan. Kezaliman Mesti ditentang.

    BalasPadam
  3. salam... boleh kita bertukar link. saya akan masukan link ini kedalam bloglist saya dan saya harap anda jug dapat memasukan link saya kedalam bloglist anda (http://khalifahalhidayah.blogspot.com).

    terima kasih...

    BalasPadam
  4. Orang yang kena langgar tu... sebenarnya... cuba nak sepak atau baling objek keras ke atas kereta polis yang ketika itu dikerumuni orang ramai. so tidak hairan la org tu kena langgar. kalau korang dikerumuni mcm tu dalam kereta... mesti korang nak lari kan?

    Itu Cerita Sebenarnya...

    BalasPadam
  5. Tengok Video ni kalau tak percaya, padahal polis hanya menjalankan tugas... - http://www.youtube.com/watch?v=Sy9qF5_33ZI

    BalasPadam
  6. Dwen Rasid da tertutup atinye utk melihat kebenaran..

    BalasPadam
  7. Yg polis tu mengatal bawak kete tgh org ramai pe cer...saje je buat provokasi...yg baling tu POLIS jgk

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive