Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Mei 18, 2009

50 ahli UMNO sertai Pas Di Selangor


Ketika UMNO berusaha untuk mengembalikan kepercayaan rakyat kepada parti tersebut, namun rakyat sudah bijak membuat pilihan yang mereka yakini akan membawa perubahan.

Ini dibuktikan dengan penghijrahan beramai-ramai ahli UMNO Cawangan Kampung Melayu Tambahan menyertai Pas dengan berlangsungnya penyerahan borang keahlian Pas baru-baru ini.

Dengan keyakinan baru itu, seramai 50 ahli UMNO menyerahkan borang tersebut kepada Pesuruhjaya Pas negeri, Datuk Dr Hassan Mohamed Ali dalam satu majlis ringkas tetapi penuh bermakna kepada Pas cawangan Kampung Melayu Tambahan.

Dr Hassan, inilah penanda yang cukup baik kepada PAS sebagai persiapan Pilihanraya Umum ke-13 yang akan datang apatah lagi yang menyokong itu datangnya daripada ahli UMNO.

Menurutnya, penghijrahan ini telah menyemarakkan lagi semangat Pas dan beliau yakin akan ramai lagi keahlian baru akan menyertai parti itu selepas ini.

“Apabila kita berjaya menunjukkan contoh dan menampilkan keterampilan bersih, insya-Allah akan ramai lagi akan bersama-sama dengan Pas. Kita juga berharap pada pilihan raya akan datang, Pas bersama Pakatan Rakyat akan mencatatkan kemenangan yang lebih baik lagi supaya akhirnya nanti akan dapat mewujudkan satu sistem pentadbiran yang lebih adil dan baik kepada rakyat.

“Semoga dengan usaha ini, kerajaan negeri akan mengembalikan semula kekayaan negeri kepada rakyat yang mempunyai hak ke atasnya,” kata beliau.

Dr Hassan berkata, setelah setahun memerintah Selangor, Pas turut membuktikan bahawa tiada seorang pun yang terlibat dengan rasuah, skandal mahupun lompat parti dan inilah faktanya iaitu Pas adalah parti yang bersih.

Sebelum itu, satu ceramah ringkas telah disampaikan oleh Dr Hassan kepada orang ramai dalam memperkemaskan semangat ahli parti dan juga ahli baru yang menyertai Pas.

Beliau juga mengingatkan kepada parti supaya memperkemaskan jentera dan bergerak supaya persaudaraan dan ukhuwah dalam Pas sentiasa kuat dan utuh.

“Kita mestilah menghidupkan usrah dan dari sinilah kita akan merasai kehebatan parti ini yang mana tiada satu parti pun pernah mengadakan usrah seperti Pas melakukannya,” katanya. -sinarharian





Daftar SEKARANG!!! Untuk MASA DEPAN !!!
GAJI MINGGUAN RM2000-RM5000
BARU!!!...KAIN SINTETIK.
JUST DIET...MATE 5 SARINA 019-5642140.
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Iklan di Biaqpila cuma RM20 sebulan >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive