Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Mei 18, 2009

ABAIKAN KHABAR ANGIN TENTANG DUN PERAK

TERKINI : Kenyataan mengenai pembubaran DUN Perak

Beberapa hari terakhir ini saya menerima banyak SMS dan membaca banyak posting dalam blog menjangkakan akan berlaku pembubaran DUN Perak dalam waktu terdekat. Sehingga ada yang mengandaikan ianya akan diumukan pada hari ini.

Setakat makluman yang saya ketahui bahawa memang telah berlaku satu pertemuan dengan pihak Istana di Kuala Lumpur pada petang kelmarin di mana Dr. Zambry Abdul Kadir dan rombongan antaranya Setiausaha Kerajaan Negeri dan Penasihat Kerajaan Negeri telah diterima mengadap di Istana Changkat di Kuala Lumpur.

Namun tidak ada pengesahan apakah yang dibincang dan apakah keputusan dari perbincangan itu.

Oleh itu saya memohon dari semua pihak khususnya para penyokong Pakatan Rakyat supaya tetap bersabar dengan keadaan sekarang ini. Segala andaian dan pengumuman yang tidak ada asas dan sumber yang tidak jelas saya harap diabaikan bagi mengelakkan kembimbangan dan penyebaran berita yang tidak benar dan meresahkan masyarakat.

SUMBER: IDHAMLIM

Daftar SEKARANG!!! Untuk MASA DEPAN !!!
GAJI MINGGUAN RM2000-RM5000
BARU!!!...KAIN SINTETIK.
JUST DIET...MATE 5 SARINA 019-5642140.
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Iklan di Biaqpila cuma RM20 sebulan >> email ke biaqpila(at)gmail.com

description:pas,keadilan,umno,dsai,anwar,nizar,nik aziz,najib,zambry,ismail,umno,bn,pas,pkr,dap,bukit selambau,bukit gantang,batang ai,pilihanraya kecil dun penanti,parlimen,sg.petani,kedah,perak,sarawak,polis,fru,altantuya,elizabeth wong,umno,umno,umno
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive