Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Mei 10, 2009

UMNO BN TERSELAMAT DARI 1 PRK



Mano kekal ADUN Kota Alam Shah,Tiada pilihan raya kecil,

PUCHONG: Tiada pilihan raya kecil di kawasan Kota Alam Shah! Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) M. Manoharan dari DAP yang dibebaskan daripada tahanan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) petang semalam telah mengubah fikiran untuk tidak mengosongkan kerusi tersebut.

"Saya akan memberi khidmat terbaik di kawasan saya dan memastikan mereka mendapat yang terbaik daripada saya.

"Mereka telah hilang 14 bulan perkhidmatan saya dan kehadiran saya di DUN Selangor," kata beliau ketika ditemui di rumahnya di Bandar Kinrara di sini lewat petang semalam.

Manoharan, salah seorang daripada baki tiga pemimpin Hindraf yang dibebaskan semalam, tiba di rumahnya kira-kira pukul 7 petang tadi dengan terus dipeluk oleh tiga anaknya sebaik sahaja beliau keluar dari kereta polis.

Kira-kira 20 orang anggota keluarga dan pekerja menunggu kepulangan beliau.

Beliau dibawa keluar dari Pusat Tahanan Perlindungan Kamunting kira-kira 2.30 petang dan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah Klang sebelum dihantar ke rumahnya di sini.

Minggu lalu, Pushpaneela selepas melawat Manoharan di Kamunting memberitahu bahawa suaminya sedang memikirkan dengan serius untuk mengosongkan kerusi DUN kerana tidak dapat memberikan khidmat dengan berkesan kepada pengundi-pengundinya.

Manoharan dibebaskan bersama dua lagi pemimpin kumpulan haram itu, P. Uthayakumar dan K. Vasantha serta 10 yang lain seperti yang diumumkan oleh Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein semalam.


mstar

BARU!!!...KAIN SINTETIK.
JUST DIET...MATE 5 SARINA 019-5642140.
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Iklan di Biaqpila cuma RM20 sebulan >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive