Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Mei 18, 2010

Adegan seks ustazah di asrama pelajar


SALAH satu aksi seorang ustazah bersama pasangannya dalam rakaman video yang tersebar baru-baru ini.

KUALA LUMPUR - Menjijikkan apabila seorang ustazah sebuah sekolah agama di sini yang lengkap berjubah, bertudung dan bersarung tangan tergamak melakukan hubungan seks di dalam bilik asrama pelajar dengan seorang warden.

Perbuatan terkutuk ustazah itu dan pasangannya terbongkar selepas rakaman video yang diambil ketika mereka melakukan hubungan seks tersebar secara meluas hingga diolah dalam empat siri yang berbeza tetapi melibatkan 'pelakon' yang sama.

Berdasarkan kepada percakapan mereka, rakaman itu dibuat kononnya untuk mengabadikan kenangan cinta mereka sejak enam bulan lalu.

Kosmo! mendapati dalam video seks pertama selama tujuh minit yang disebarkan itu, ustazah berkenaan pada mulanya seperti takut-takut apabila pasangannya cuba merakamkan aksi mereka menggunakan telefon bimbit.

kosmo

Share

19 ulasan:

  1. ustazAH dan warden UMNO.?

    BalasPadam
  2. itulah ustazah anak didik umno,belajar agama bukan ikhlas begitulah jadinya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama8/2/13 4:17 PG

      nampak sangat bodoh, sistem demokrasi dok bangga apa...

      Padam
  3. Tanpa Nama20/5/10 6:22 PG

    mana ko tau dia umno?ada orang umno pakai tudung labuh,jubah,sarung tangan??bukan orang Pas ke pakai macam tu?nak tuduh orang tu fikir la dulu bai..

    BalasPadam
  4. Ini bukan masalah parti, ini masalah sejagat. Masalah nafsu yang tidak dapat dibendung.. di mana silapnya?

    Inilah selalu diingatkan oleh Rasulullah.. Jihad melawan hawa nafsu, sebab musuh ini akan menyerang siapa sahaja tanpa mengira, umno@pas, ustaz@ustazah, cikgu@jurutera, gadis@opria, miskin @kaya..... jangan salahkan sesiapa, tanya diri dan tanyakan iman.

    BalasPadam
  5. saya ada 8 siri kesemuanya aksi seks ustazah ni. sape2 yg mahu mendownload sila emailkan saya dgn segera; onexora@gmail.com

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama7/7/10 3:03 PG

    cikgu Din dia xfaham maksud kifayah ngan politik. sebab dia cakap xpakai pala hotak..parti ngan masalah sosial nk dsamakan..ptt la dia pun cikgu gak sebab tu smua anak murid jd xda pala hotak mcm dia..ni yg dkatakan fitnah zmn skrg ni..sj wat dosa kering

    BalasPadam
  7. Orang biasa berkata: owner blog ni pn same...
    klu benda mcm ni jd kat family ko... pastu org sebar2kn.... mesti ko akan tersenyum bangga melihatnya kn?? fikirlah dengan akal yang Allah s.w.t bagi sebelum melakukan sesuatu....

    BalasPadam
  8. Video dia dah ada. Dah ramai tengok. Pegi la report polis kalau berani. Ni masalah bangsa kamu la. Cina India pakat dok gelak. Bukan nk membendung tapi nak cari salah pastu video tu simpan utk bincang kedai kopi. Cuba report polis la. Bukan 1 ni je video. Beribu video seks anak melayu dalam internet ni. JAKIM, PEGAWAI agama Malaysia ni kayu. Pegi la tangkap si bahalul ni baru dan tangkap lagi yg ramai tanpa segan silu post video dalam internet ni. Kepada yg sokong UMNO, cuba bg tahu pemimpin hangpa yg kononnya menjaga maruah melayu dan Islam. Tangkap budak dalam video ni.

    BalasPadam
  9. tahi betol punye blog.xde keje len ke.

    BalasPadam
  10. Korang nie lagi dasat buat fatwa dan andaian sendiri. Yang penting kita perlu muhasabah diri dan berdoa agar anak keluaraga dan cucu cicit tak uat perkara yang sama.

    BalasPadam
  11. mereka yang suka mencari kesalahan orang lain pasti akan menerima nasib yang sama di kemudian hari mungkin tidak kena pada dirinya mungkin kena pada anakx2 nya so jangan suka menghukum orang itu bukan tugas kamu tapi tugas yang maha esa dan maha adil faham tak!!!!!!!!!!!!!!! ingat-ingatlah mati kau ingat kau hidup sampai bilax2

    BalasPadam
  12. Apakah kamu mengira kamu akan masuk syurga, padahal belum datang kepadamu (cubaan) sebagaimana halnya orang-orang terdahulu sebelum kamu? Mereka ditimpa oleh malapetaka dan kesengsaraan serta digoncangkan (dengan bermacam-macam cubaan) QS. Al-Baqarah : 214

    BalasPadam
  13. Tanpa Nama4/2/11 6:21 PG

    Salam.... just nak kongsi sikit la.... saya rasa kebanyakan XTVT yg sgt2 lah berfaedah bg En Mohd Setan ne berlaku dikalangan "Ustazah" bermula takala "Ustazah JQAF" masuk ke alam Perguruan... Sorry to say lah... b4 they all masuk, xdelah golongan "ustazah" ne terlalu malampau.... sorry lah kalu sy salah cakap... Tp xsemua "Ustazah JQAF A.K.A Penganggur Lepasan Ijazah" mcm tu kan.. Plz... mana2 Ustazah yg baca ne ingatkanlah kawan2 yg berstatus USTAZAH... krn xsemua manusia ne layak dipanggil ustazah... so jaga lah name baik ustazah....

    BalasPadam
  14. dalam hal ini jgn salahkan org lain...diri ustazah tu dan juga pasangannya yg bersalah...nama jer ustazah tp bertporngkan syaitan...gagal kawal nafsu serakah..dan termakan pujuk pakwe tu..
    pakwe tu pulak ..dah tahu perkara tu haram dan berdosa tapi oleh kerana kurangnya iman..termakan jugak pujuk rayu syaitan...

    BalasPadam
  15. 085722719137, lulusan al azhar mesir nyari akhwat janda buat nikah, Burhan El Syar. syukron

    BalasPadam
  16. kenapa ustazah pun macam tu

    BalasPadam
  17. Tanpa Nama8/3/13 3:03 PG

    memelukan agama,, aq doakn agr kau kmbli insf,,amin,, Ya Allah aq brasa mlu dgn pbuatannya itu

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive