Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Mei 11, 2010

GILA, 3 Budak 9 TAHUN "Gang Bang" @ Cabul Rakan di dalam Kelas?

Sebelum ini, blog ini ada menonjolkan berita tentang perlakuan jenayah seks yang melibatkan budak berusia 11 tahun. 



Semalam, The Star (siar semula) melaporkan perbuatan 3 orang budak lelaki berusia 9 TAHUN yang didakwa melakukan perbuatan seks terhadap rakan sekelas mereka. Fuh, 9 TAHUN! Gila!



Kejadian itu disedari oleh seorang guru wanita yang melalui kelas mereka dan mendapati kipas siling di kelas itu terpasang biarpun tingkap dan pintu kelas itu tertutup.



Belum pun sempat cikgu itu membuat pemeriksaan, tiba-tiba budak-budak itu merempuh keluar sebelum sempat cikgu itu membuat pemeriksaan di dalam kelas tersebut.



Tanpa melaporkan secara terperinci, akhbar itu menyatakan bahawa guru tersebut  kemudiannya melaporkan hal itu kepada guru besar yang kemudiannya menasihati ibu bapa kepada budak perempuan yang menjadi mangsa rakan sekelasnya itu membuat pemeriksaan di hospital.



Hasil pemeriksaan itu mendapati terdapat kesan KOYAKAN LAMA pada kemaluan budak perempuan itu.



Ketua Polis Melaka, Datuk Mohd Rodwan Mohd Yusof (Saiful Liwat kenal sangat dengan anggota polis ini) menyatakan bahawa polis sedang menyiasat kes ini.



Persoalannya, adakah budak ini menjadi mangsa "gang bang" atau cabul rakan sekelasnya? Koyakan lama? Adakah perbuatan ini sudah lama berlaku dan hanya disedari baru-baru ini?



Sukar untuk mempercayai bahawa budak semuda 9 TAHUN sudah pandai melakukan perkara sebegini! Sebelum ini kita dikejutkan oleh kes rogol yang membabit budak berusia 11 dan 12 tahun, kali ini budak-budak berusia 9 TAHUN disyaki melakukan perbuatan yang sama. Tetapi inilah hakikat! Inilah perilaku sebahagian kecil generasi pelapis Malayusia pada hari ini.



Wabak ini semakin kronik...baik dalam bidang politik, mahupun dalam dunia realiti!



Saya petik:



Pupils caught committing sexual acts



[TS] THREE primary school pupils in Malacca were caught “imitating” sexual acts in their classroom, reported Metro Ahad.



More shockingly, the Year Three boys are now under suspicion of performing sexual acts with one of their female classmates.



Their exploits came to light on Thursday after a teacher, who happened to pass by their classroom after school, became suspicious on noticing the ceiling fan switched on despite the closed doors and windows.



The newspaper quoted a source as saying that the pupils suddenly dashed out before the teacher could inspect the classroom.



“The female teacher reported the matter to the headmaster, who advised the parents of the girl to take her for a medical check-up.



“The check-up revealed old tears in the girl's private parts,” said the source.



Malacca police chief Datuk Mohd Rodwan Mohd Yusof said investigations were being carried out under Section 376 of the Penal Code.



The boys are now on police bail.



duniacacamarba

Share

3 ulasan:

  1. waktu saya 9 tahun, saya masih main panjat-panjat paip air besar kt belakang taman lagi. balik rumah kene rotan sebab balik rumah maghrib-maghrib.

    haih budak skrg.

    BalasPadam
  2. inilah hasil 50 tahun umno menanam benih celaka,maka hasilnya tentulah celaka!

    BalasPadam
  3. sekadar mengeleng kepala sebab tak berlaku kat keluarga kita. tapi kalau sebaliknya....

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive