Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Mei 11, 2010

Iklan pasangan homeseksual


KUALA LUMPUR: Jijik dan menakutkan apabila semakin ramai gay atau golongan homoseksual remaja tempatan tidak segan silu mengiklankan diri masing-masing bagi memperoleh ‘nikmat seks gila’ dengan menyalahgunakan laman web sosial terutama Facebook.

Difahamkan golongan songsang terbabit seolah-olah mendapat ruang kebebasan untuk mencari pasangan melalui beberapa alamat termasuk Persatuan Gay Malaysia Kebangsaan, Malaysian Gay dan Gay African In Malaysia. Berdasarkan siasatan, beberapa lelaki homoseksual di kalangan remaja dan lelaki tempatan tidak segan meletakkan nombor telefon bimbit dengan harapan ada individu sejenis lain berminat menghubungi mereka, sekali gus menjalin hubungan cinta terlarang.

Selain mengiklankan percuma nombor telefon menerusi laman Facebook, kebanyakan pelawat laman web berkenaan turut meletakkan wajah masing-masing bagi menarik perhatian ‘pasangan’ lain.


Pada masa sama pelbagai kata-kata berahi dan permintaan tidak senonoh turut dimasukkan ke dalam profil diri dalam laman web berkenaan, antaranya ‘saya mahu yang tua sahaja’, ‘siapa mahukan bonxxx sila hubungi 019******’, ‘saya mahukan hubungan serius...sila hubungi 013*****’ dan ‘Ingin lihat anu saya’.


Laman web sosial berkenaan yang mempunyai pautan laman web lain mendapat sambutan menggalakkan terutama di kalangan remaja tempatan. Tinjauan lanjut turut mendapati pelbagai tajuk khas menjadi perbincangan pengunjung laman web berkenaan antaranya pesta seks malam, kumpulan gay KL, pelancongan gay ke Pulau Redang, gay universiti dan pelbagai isu lain yang menjadi topik hangat gay dari seluruh pelusuk negara.


Lebih mengejutkan apabila pihak bertanggungjawab turut menghasilkan logo khas kumpulan Gay Malaysia terbabit dengan menyalahgunakan lambang jata negara yang disertakan pelbagai warna menyamai bendera.


Bagi membuktikan sama ada laman web terbabit disalah guna untuk tujuan mencari pasangan seks sejenis, wartawan Harian Metro menyamar ‘peminat kaum sejenis’ sebelum menghubungi beberapa pengunjung tetap laman web terbabit, semalam.


Wartawan menghantar SMS kepada nombor telefon pemilik dikenali sebagai Hans dengan bertanya sama ada dia berminat untuk membuat temujanji sebelum disusuli aktiviti seks.


Umpan SMS itu mendapat maklum balas segera apabila gay terbabit membalas dan bertanya umur serta lokasi wartawan.

Tanpa segan silu dia menghubungi wartawan sambil memberitahu kebosanan dan mencari rakan yang dapat dijadikan tempat bermanja.


Agak memeranjatkan apabila Hans terus mengajak wartawan melancong ke Pulau Redang sambil mendakwa semua perbelanjaan akan ditanggungnya.


Mengulas perkara itu, Pengerusi Pertubuhan Kebajikan Sahabat Insan Malaysia (Sidim), Mohamed Hanafiah Abdul Malek, meminta golongan bernafsu songsang itu supaya bertaubat segera kerana apa yang dilakukan mereka itu lebih teruk daripada haiwan.


“Kita manusia ciptaan Allah, malah haiwan pun tidak melakukan hubungan sejenis, kenapa mahu jadi lebih teruk daripada binatang?” katanya yang dihubungi, semalam.

hmetro

Share

2 ulasan:

  1. mungkin ini berlaku apabila melihat pemimpin terkenal pun dikaiitkan dengan aktiviti gay/liwat...

    moga malaysia tidak dibalikkan oleh Allah sepertii umat Nabi Lut.

    mari kita tentang gejala kotor ini.


    ayuhh kita bersama2...

    BalasPadam
  2. panglima perang cyber, kau tak payah la sarcastic sangat.. bukak mata kau luas-luas.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive