Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Mei 05, 2010

Suami toreh kemaluan isteri


RUMAH di mana seorang suami menoreh kemaluan isterinya dengan sebilah pisau di Taman Bertam Perdana, Pulau Gadong, Melaka semalam.


MELAKA – Bisikan suara jin yang memberitahu konon isterinya berzina dengan orang lain menyebabkan seorang suami menoreh kemaluan wanita malang itu dengan pisau pemotong sayur di rumah mereka di Taman Bertam Perdana, Pulau Gadong di sini kelmarin.

Semasa kejadian kira-kira pukul 10 pagi itu, Hashimah Nong, 40, sedang bersiap-siap untuk memasak di dapur sebelum diserang oleh suaminya yang juga seorang anggota tentera dan berusia dalam lingkungan 40-an.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Melaka, Asisten Komisioner Mohd. Adnan Abdullah berkata, mangsa tidak menyangka sama sekali suaminya yang tiba-tiba menerpa dari arah belakang itu bertindak menoreh kemaluannya dengan pisau.

“Ekoran kejadian itu, mangsa rebah di lantai dapur dan lelaki berkenaan pula hanya berdiri di tepi mangsa dalam keadaan terpinga-pinga,” katanya ketika ditemui di sini semalam.

kosmo


Share

3 ulasan:

  1. Dalam diri lelaki tu memang telah sedia ada perasaan cemburu...cuma cari point saja!!!!kalau nak toreh jangan lah kasar sangat...toreh lah pakai pisau lembut awak tu!!!win win situation!!!

    BalasPadam
  2. Rumah cantik, isteri dah ada, kawasan rumah bersih dan rapi, tapi apasal jadi cam ni? Dah hilang pertimbangan ke? Dah gila ke? Cuba fikir tentang orang yang tak laku-laku sampai tua tu... Ini bukan lelaki sejati. Dera isteri. Dunia akhir zaman. Tak tau bersyukur kepada rahmatNYA. Kesian perempuan tu.

    BalasPadam
  3. adoi...apasal la laki dia wat mcm tu..kot ye pun buatla permohonan qazaf!haishhhh

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive