Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, November 07, 2010

Lawak Ahad: Cepatnya keluaq?


Gambaq ni ada kena mengena dengan kisah di bawah.Yela..otak dia!!!

Seorang calon untuk suatu jawatan pegawai tidak sampai seminit tiba-tiba keluar dari bilik temu duga. Rakan-rakan yang berada di luar pun bertanya, “Eh!!!Cepatnya hang keluaq? pasai pa?”

Jawab calon itu, “Aku dapat jawab soalan yang ditanyakan dgn betoi jadi aku boleh keluaq awai”.

Tanya rakan-rakan lagi, Wahhh!!Bestnyer hang,soalan apa?????”
“Senang ja soalannya, pegawai temuduga tu tanya aku, Awak ker yang kentut ni??? Aku pun jawab la, “Ya tuan, sayalah yang terkentut tadi!!!” Pastu dia suruh aku keluaq!!!!


2 ulasan:

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive