Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Februari 09, 2011

Gambar Musang Tak Makan Ayam!

Oleh Ustaz Saiful Bahri

Kenapa acap-kali PM terpaksa tegaskan dan ulang-ulangkan bahawa Ops Piramid tiada unsur politik??? Apasal? Rakyat tak percaya ke? Orang politik tak berpolitik macam musang kata dia sepsis yang tak makan ayam! Hihihi.. Tgk gambar-gambar tu.. Lu pikir lah sendiri…


Politik baling batu sembunyi tangan. Siapa yang berpolitik?? Yelahhh.. Duit yang digunakan dalam Ops tu.. adalah duit UMNO kot? atau duit PM?? Terimakasihlah PM! Atau duit rakyat?



SEPANG - 7 Feb -- Rakyat Malaysia yang baru tiba dari Mesir disambut oleh ahli Kelab UMNO Luar Negara ketika sambutan ketibaan kumpulan pertama rakyat Malaysia di Kompleks Bunga Raya KLIA di sini, hari ini. Seramai 788 rakyat Malaysia dibawa pulang menerusi Operasi Piramid yang dibiayai kerajaan bagi membawa rakyat Malaysia keluar dari Mesir yang sedang dilanda krisis politik. Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak dan isteri Datin Seri Rosmah Mansor serta Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin turut menyambut kepulangan mereka di Kompleks Bunga Raya, Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), semalam. Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, operasi selamat pelajar dan rakyat Malaysia di Mesir menerusi Ops Piramid, adalah misi untuk kepentingan negara dan tiada unsur politik. Perdana Menteri berkata, kerajaan akan melakukan apa saja untuk membawa pulang rakyat Malaysia di Mesir, berikutan keadaan yang tidak menentu di negara berkenaan.- Bernama

Ingat Tony Fernandes. CEO Air Asia nak pergi bantu pelajar di Cairo. Rupanya Ketua Putera UMNO. Ingat siapa bersama Menteri Jamil Khir dan Timbalan Menteri Kohillan Pillay. menambah berat kapal-terbang je!


Shahidan Kassim pun tumpang galmour jugak pe?? ingat pelajar Pas ambik PHD al-azhar. Siap galas beg dengan berkopiah. hihihi.. rupanya misi membantu. kelas you!! Tahniah.

Timakasih PM. Banyak guna duit enta dan Rosmah membawa pulang pelajar. Semoga ia menjadi sedekah jariah. Amen...

ahlan wasahlan min Kalbun UMNO

Selamat pulang mujahid... terlupalak nak bertudung... maaf ye ustaz & ustazah!!


Ikutlah nasihat PM. Jangan politikkan OPS Piramid.

DD


KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

3 ulasan:

  1. Negara2 lain dah lama bawa keluar rakyatnya dari Mesir, 1Malaysia aje yang terkial-kial fikir seribu kali nak bawa kelaur rakyatnya. Masalah kewangan kot. Apa tidaknya, banyak fulus yang dibawa keluar dari 1Malaysia. Kabinet penyamun tarbus. Bila dah bawa keluar ibarat ayam bertelur sebiji riuh sekampong.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive