Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Februari 27, 2011

'Ini olang tua ada balang baik punya.......'



TEMERLOH - Itulah percakapan yang dituturkan oleh beberapa orang 'nyonya' di Pekan Kerdau, sebaik selesai kunjungan Mursyidul Am PAS, Dato' Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat ke pekan lama tersebut lebih kurang jam 6.30 petang, Jumaat 25 Februari.

Dari kejauhan, perlahan-perlahan orang Cina pekan Kerdau menghampiri kedai dimana Tok Guru Nik Aziz singgah untuk minum petang bersama pimpinan DAP yang berkampung disitu.

Turut hadir adalah ADUN Triang Leong Ngah Ngah dan Pengarah Pilihanraya DUN Kerdau bagi DAP Cikgu Goh dan calon PAS Hasanuddin Salim.



BO

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

5 ulasan:

  1. balang baik wak lu...,negeri kelate pun x tahu nok caro..20 tahun dok buat babi apa ntah.ini org tua balang byk busuk.

    BalasPadam
  2. Kg Sireh... anda memberi fakta menggunakan
    'kepala lutut' kah?? kelakuan tak macam org kg sireh pun..

    BalasPadam
  3. kg sireh..betul kata anda 20 tahun x tahu nok caro curi,rompak harta negeri/rakyat,x sprti pmmpin barisan najis yg bijak pandai bab ni,usahkan 20 thn,20 hari pun dah buat taik kat rakyat..akai adaaa..

    BalasPadam
  4. betul guna otak royak, x tahu nk ambik harta negeri,kawasan balak dok boleh ko rozak abas n anok jate dio semi tu gapo.. puok2 mu tu buto...dok kena kecing ko nuar al-juburi.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive