Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Mei 03, 2010

Gadis Uzbekistan Pelacur rebutan menyamar sebagai pelajar kolej

KUALA LUMPUR: Gadis Uzbekistan yang persis model Barat menjadi rebutan sekelompok pelancong asing dari Timur Tengah yang sanggup membayar sehingga RM500 bagi mendapatkan khidmat ranjang mereka.



Bagaimanapun, sumber polis berkata, kehadiran pelacur atasan dari Uzbekistan terbabit lebih gemar berurus niaga dengan pelanggan di kalangan lelaki warga Timur Tengah yang tidak kedekut dan sanggup membayar sebarang harga perkhidmatan.



“Oleh itu mereka jarang melayan sapaan lelaki tempatan, sebaliknya mengutamakan pelancong asing dari Timur Tengah yang membanjiri ibu kota ketika ini.



“Malah, berbanding pelacur dari China atau Thailand yang mempunyai kadar harga sekitar RM200 bagi sekali perkhidmatan, gadis Uzbekistan dianggap terlalu ‘demand’ (meletak harga tinggi) apabila meminta sehingga RM500 bagi sekali perkhidmatan,” katanya.



Menurutnya, gadis Uzbekistan tidak gemar melayan lelaki tempatan kerana bimbang aktiviti mereka dihidu anggota polis yang menyamar sebagai pelanggan.



“Hanya selepas yakin mereka orang biasa, baru gadis berambut perang atau coklat gelap ini setuju untuk berunding soal harga sebelum pelanggan dibawa ke bilik sewa di beberapa hotel sekitar ibu kota,” katanya.



Aktiviti berkumpulan kumpulan pelacur Uzbekistan terbabit berjaya ditumpaskan selepas sepasukan anggota polis Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur (IPKKL) menggempur beberapa lokasi, terutama di kawasan Bukit Bintang yang menjadi sarang kegiatan mereka.



“Hasil risikan hampir 15 minit, polis mendapati lima gadis Uzbekistan berbual dengan beberapa lelaki warga asing yang dipercayai dipujuk untuk melanggan mereka.



“Selepas yakin dengan aktiviti maksiat dilakukan, polis menghampiri lima gadis Uzbekistan dan dua lelaki warga asing berkenaan sebelum memperkenalkan diri sebagai anggota polis,” katanya.



Tindakan polis terbabit menyebabkan semua pelacur berkenaan cuba melarikan diri sebelum dikejar dan dikepung.



“Semua gadis itu berjaya ditahan bersama dua lelaki warga Timur Tengah yang berada di lokasi kejadian. Hasil soal siasat, ada antara gadis terbabit memberi alasan kononnya berada di negara ini sebagai pelancong dan pelajar kolej,”.



Share
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive