Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Jun 22, 2009

Nik Aziz selamatkan Manek Urai..




Jika sebelum ini ada pihak berkata PAS mungkin tewas dalam pilihanraya kecil di Manek Urai, Kelantan. Ini adalah akibat dari agenda kerajaan perpaduan yang dibawa oleh beberapa orang pemimpin PAS sehinggakan ramai penyokong-penyokong PAS sudah hampir hilang kepercayaan kepada PAS. Namun yang nyatanya sekarang, keadaan sudah berubah.

Penyelamat besar bagi kerusi PAS DUN Manek Urai tidak lain tidak bukan adalah Mursyidul Am PAS sendiri yang juga Menteri Besar Kelantan, Tuan Guru Hj. Nik Abdul Aziz b. Nik Mat.

Sebelum ini ramai yang kurang yakin akan kemampuan PAS untuk mengekalkan kerusi DUN tersebut akan tetapi dengan kenyataan tegas Mursyidul Am tersebut yang menolak agenda kerajaan Perpaduan diyakini telah berjaya mengembalikan sokongan rakyat terhadap PAS atau pun Pakatan Rakyat.

Malah Pengerusi DAP YB Karpal Singh sendiri yang selama ini selalu tidak sebulu dengan Tuan Guru Nik Aziz dikatakan memuji ketegasan Mursyidul Am PAS tersebut dan amat malang sekali bagi pemimpin-pemimpin PAS yang membawa agenda kerajaan perpaduan kerana mereka dikatakan tidak akan di terima kehadiran mereka di Manek Urai.

penjualubat


Kami tanggung kos rawatan anda secara percuma.
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
CARA MENGHAPUSKAN BAU BADAN
JUST DIET...MATE 5 SARINA 019-5642140.
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive