Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, Oktober 02, 2010

Hukuman jaga kaki seks ditambah

Oleh WAZIHA WAHID

KUALA LUMPUR – Hasrat seorang jaga untuk dibebaskan dari penjara Isnin ini kerana menyiarkan gambar bogel serta gambar hubungan sejenis dirinya di laman web tiga tahun lalu tidak kesampaian apabila Mahkamah Tinggi di sini semalam mengubah perintah hukuman penjara terdahulu selama enam bulan kepada setahun.

Hakim Datuk Mohd. Sofian Tan Sri Abd. Razak memutuskan hukuman tersebut setelah mendengar rayuan pihak pendakwaan yang mahukan tertuduh, Shahrom Mahadi, 45, dikenakan hukuman penjara lebih lama dan berjalan secara berasingan.

Shahrom sebelum ini mengaku salah terhadap enam pertuduhan alternatif iaitu menggunakan perkhidmatan aplikasi Internet untuk membuat dan memulakan penghantaran gambar bogelnya dengan niat untuk mengganggu orang lain.

Hakim Mahkamah Sesyen, Azizah Mahamud pada 4 Jun lalu menjatuhkan hukuman penjara enam bulan bagi setiap pertuduhan dan diarahkan berjalan secara serentak mulai tarikh tersebut.

Tertuduh sepatutnya dibebaskan dari Penjara Kajang Isnin ini setelah tempoh hukuman enam bulan itu berakhir 4 Oktober ini.

kosmo

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive