Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, Disember 06, 2012

Pasai pa Najib, Rosmah tak nafi dakwaan Deepak?


Naib presiden PKR N Surendran mempersoalkan mengapa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan isteri Datin Seri Rosmah Mansoh masih belum menafikan dakwaan yang dibuat ke atas mereka oleh ahli perniagaan Deepak Jaikishan.
Katanya, Najib dah Rosmah perlu menjawab dakwaan yang ditimbulkan Deepak itu.

"Mereka tidak seharusnya mengada-adakan pembohongan mengenai penglibatan kami dalam soal ini," katanya kepada Malaysiakini.

Surendran berkata demikian ketika ditanya mengenai dakwaan bekas pembantu Datuk Seri Anwar Ibrahim, Anuar Shaari dalam laporan New Straits Times hari ini bahawa ketua pembangkang itu memainkan peranan dalam dakwaan Deepak.

Menurut laporan New Straits Times, Anuar mendakwa bahawa "Anwa berjanji untuk menyelesaikan masalah kewangan Deepak sebagai balasa untuk fitnahnya ke atas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak".

Surendran dan MP Subang R Sivarasa merupakan peguam Deepak dalam saman yang difailkan syarikat usahawan tersebut Astana Canggih Sdn Bhd ke atas Awan Megah Sdn Bhd.

Dalam pendengaran minggu lalu, Deepak memberi keterangan bahawa Najib memberi persetujuan ke atas pemindahan milik tanah seluas 223.3 ekar (89.332ha) di Bukit Raja, Selangor daripada Awan Megah kepada sebuah syarikat penama milik Deepak.

MK

8 ulasan:

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive