Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Disember 23, 2012

Zizan Maharajalawak turut sama bantah AES depan Sri Pentas TV3?





Zizan adalah antara individu yag turut kelihatan di hadapan Wisma Sri Pentas TV3 ketika sekumpulan kira-kira 300 penunggang motor sikal berkuasa tinggi berkumpul di situ bagi menyerahkan memorandum bantahan.

Memorandum terhadap TV3 dan Mazidul diserahkan kerana kebiadapan Mazidul menggelar penunggang motorsikal berkuasa tinggi sebagai 'Pelesit Jalanan'.

Bagaimanapun menurut sahabat beliau, Zizan bukanlah salah seorang dari penunggang motorsikal berkuasa tinggi yang hendak menyerahkan memorandum itu.

Beliau berada disitu secara kebetulan dan ianya berlaku ketika beliau dalam perjalanan untuk mengacarakan program Melodi.

Ini penjelasan sahabat beliau itu..

Zizan baru menjelaskan kepada saya sebentar tadi dan meminta bantuan agar kes beliau difitnah memegang kertas AES itu kerana selepas beliau mahu masuk ke Seri Pentas Tv3 untuk mengacara racangan siaran langsung MELODI dan beliau telah lambat kerana di Demonstrasi oleh orang yang merusuh kerana Mazidul Akmal dari 999 memfitnah penunggang motor berkuasa tinggi.

Zizan keluar dari kereta dan mahu masuk ke studio kerana kereta beliau tersangkut di tengah-tengah demonstrasi depan itu dan tidak mahu kelewatan.

Sebagai seorang artis paling popular beliau di datangi dan diserbu oleh ahli demonstrasi yang mengenali beliau dan juga orang berebut untuk bergambar oleh orang yg membuat demotrasi dan tangan Zizan ketika dilihat dalam gambar amat banyak sekali barang dan ketika itu seorang ahli demontrasi itu telah memberi kertas yg Zizan tidak perasan apa itu dan terus mengangkat tangan dan masuk ke Studio tanpa mengetahui apa yg tertulis.

Dalam kenyataan bloger2 pembangkang mengatakan selepas melodi 1.45ptg dan itu adalah fitnah dan kejadian terjadi sebelum mahu mengacara Melodi.

Mengangkat kertas boikot AES itu adalah tidak benar kerana beliau hanya melambai tangan kerana mahu cepat ke studio dan Zizan tidak mempunyai pegawai keselamatan.

Zizan meminta supaya pihak kerajaan mahupun rakyat tidak memanipulasi gambar itu dan memintanya menyokong dan menganggap ini satu kejadian yang tidak diketahuinya dan kerana populariti beliau telah disalah guna.

Thanks
laniismaa

darisungaiderhaka


2 ulasan:

  1. Zizan Raja Lawak tu tak ada kena mengena.. So tolong jangan buat cerita kalau ada tak ada ditempat itu pada waktu kejadian..

    BalasPadam
  2. kesian ... menagih populariti

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive