Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Disember 17, 2012

TV3SUKU DAH KECUT TELOQ BRO

DEY MACHA!!!
MAI PAKAT TENGOK
TV3SUKU YANG KAKI MENIPU
DAH KECUT TELOQ
BILA BIKERS 1MALAYA HATI PANAS
KAH! KAH! KAH!
DEPA INGAT RAKYAT MUDAH DITIPU
DEPA INGAT RAKYAT BANGANG MACAM DEPA
KAH! KAH! KAH!
MAZIDUL OH MAZIDUL
HANG PUNYA KEPALA OTAK MEMANG DASYAT
BOLEH TAU KELAJUAN SUPERBIKE
WALAUPUN HANG DOK ATAS HELIKOPTER
KAH! KAH! KAH!
MAZIDUL OH MAZIDUL
PASAI PA HANG TAK BOLEH JAWAB
BILA ORANG TANYA
SOALAN SENANG
ITU LAKONAN ATAU TIDAK
KAH! KAH! KAH!
MAZIDUL OH MAZIDUL
TEMBERANG HANG DAH KANTOI
LAIN KALI SILA AGAK-AGAK LA
KALAU NAK TEMBERANG
KAH! KAH! KAH!

11 ulasan:

  1. Berita-berita fitnah terhadap Pakatan Rakyat bila TV3 nak minta maaf????

    BalasPadam
  2. komenku di blog mazidul telah didelete..haha...mazidol botak gendut xde teloq jugak

    BalasPadam
  3. Bodoh simalaum ni tubuh badan macam king kong.

    BalasPadam
  4. Si botak nie mmg otak lembu..badan bsar tp taraf keldai jea..klau dh mkn gaji tmpt org sumpah seranah psal tu cara brfikir taraf org mkn taik..

    BalasPadam
  5. dia ni geng Papagomo...kalau ada yang tak perasan... cuba check blog dia...dan baca juga lengguk artikel dia ni....memang anti PR

    BalasPadam
  6. Badan besor tp pengecut

    BalasPadam
  7. Gua dua kali komen tanya itu lakonan atau real pun mazidul xberani siar di blog dia kah kah kah

    BalasPadam
  8. bro, dulu pernah kecoh ada wartawan tv3 kantoi kencing positif sape ek? aku xikuti la kes tu.

    BalasPadam
  9. tv3suku..dr pengerusi sampai ke pencacai selama2nya tolol,bingai, bangang ,selenga dan sial haramjadah..diharap selepas PRU13 , akan jadi normal semula di bawah Pakatan Rakyat

    BalasPadam
  10. abg tuan blog ni pun tak berapa cantik juga. mengutuk org saja, bila la dia buat macma tu, dia kan wartawan, mesti berlakon punya la..

    abg tuan bolg ni pun, iklan barang nak bagi pancut lambat ni apahal pulak? bukan tak menipu juga ke?

    kalo abg tuan blog betul2 bagus, jgn delete komen saya, jika delete, abg tuan blog pun tak ubah macam mazidul la, otak sempit kaki temberang.

    BalasPadam
  11. Bagus la bro lambat pancut,klu cepat pancut nanti kena halau kah! Kah! Kah

    Bro, buang karan la gua nak delete lu punya komen bangang abadi tu,potong lu punya telinga klu gua delete.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive