Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Jun 17, 2009

3,000 petugas Pemuda PAS akan ke Manek Urai



Intan Abdullah

KUALA LUMPUR, 16 Jun (Hrkh) - Pemuda PAS akan mengerahkan tenaga Pemuda seramai mungkin ke Manek Urai bagi mempertahankan kemenangan PAS pada pilihan raya kecil Dun Manek Urai pada 14 Julai akan datang.

Ketuanya, Ustaz Nasrudin Hasan Tantawi berkata Pemuda akan mengerahkan Pemuda di seluruh negara agar turun membantu pilihan raya kecil itu.

"Kita akan mengerahkan semua pemuda di seluruh negara agar berkampung di Manek Urai untuk memastikan momentum sokongan rakyat bagi menghadapi pilihan raya umum ke-13," katanya pada satu sidang media di Pejabat Agung PAS hari ini.

Sementara itu, Nasrudin turut menyatakan bahawa kira-kira 3,000 Pemuda akan turun berkampung di Manek urai bagi menjalankan agenda pemuda khususnya dalam memahamkan isu-isu semasa politik dalam negara mutakhir ini.

Selain itu ujarnya, Pemuda juga akan terus menguruskan kebajikan yang sedia menjadi agenda utama dalam pentadbiran kerajaan PAS di Kelantan.

"Pemuda akan turun mengikut negeri dan kawasan bagi membantu jentera PAS memenangkan kawasan tersebut dengan pendekatan yang ditetapkan," ujarnya.

Dalam perkembangan yang sama, Nasrudin berkata Jentera Pilihan Raya Pemuda Pakatan Rakyat akan dilancarkan pada 19 Jun di Lata Rek, Manek Urai. - mns_


harakahdaily

Kami tanggung kos rawatan anda secara percuma.
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
CARA MENGHAPUSKAN BAU BADAN
JUST DIET...MATE 5 SARINA 019-5642140.
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com

description:nizar,zambry,anwar,najib,umno,umno,umno
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive