Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Jun 16, 2009

LIGA SUPER: PERLAWANAN MALAM INI







Kedah 3 lwn N.Sembilan 1


PDRM lwn Kedah Kuala Muda Naza


Kelantan 3 lwn Perak UPB MyTeam 0


Terengganu 0 lwn KL PLUS FC 2


Pahang 1 lwn Perlis 3


P.Pinang lwn Johor FC


Perak 0 lwn Selangor 1






Kami tanggung kos rawatan anda secara percuma.
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
CARA MENGHAPUSKAN BAU BADAN
JUST DIET...MATE 5 SARINA 019-5642140.
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com

2 ulasan:

  1. Gua nak ajak lu mkn kenduri kt blog gua.Ada ulam ulam kampung
    Follow terus pun xpa lagi bagus.

    Blog gua dah tak seimbang.Gua tgk budak2 ramai dah berat ke belah punk.

    BalasPadam
  2. Lu punya pasai jugak Gua dah pi makan kenduri tu. Lauk dia memang kasi boroi gua punya perut...errkkk kenyang...Alhamdulillah

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive