Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Jun 17, 2009

UG: UMNO JADI BATU API



Ibarat penceraian kali ketiga: DAP

SHAH ALAM - Timbalan Pengerusi DAP, Tan Seng Giew menyifatkan kerjasama parti UMNO dalam mewujudkan kerajaan perpaduan ibarat penceraian kali ketiga setelah perkara yang sama seperti itu (wujud kerajaan perpaduan) dibuat beberapa tahun yang lalu.

Beliau berkata, persoalan mewujudkan kerajaan perpaduan itu adalah kali ketiga berlaku dan ianya tidak pernah dibangkitkan dalam Pakatan Rakyat (PR).

“Saya sendiri bingung jugak dan tidak tahu apa yang dimaksudkan Datuk Seri Hadi Awang. Apa yang dia hendak sebenarnya. Isu kerajaan perpaduan ini seharusnya sudah tamat dan saya tidak tahu kenapa ianya disebut-sebut lagi,” katanya di sini semalam.

Katanya, ramai yang masih tidak begitu jelas dengan apa yang dimaksudkan kerajaan perpaduan dan ada yang menganggap ianya sebagai penggabungan di antara Pas dan UMNO atau Pas dan BN.

Setiausaha Publisiti Penerangan DAP dan Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara, Tony Pua Kiam Wee berkata, motif UMNO mahu bekerjasama wujudkan kerajaan perpaduan itu adalah untuk menjadi batu api bagi memecah belahkan dan menghuru -harakan parti Pas dan PR.

“Motif UMNO jadi batu api itu memang politik mereka kerana terus menyokong dan mengutamakan isu ini bagi menghuru harakan Pas dan PR. Mereka ini bermotif politik,”katanya.


sinarharian


Kami tanggung kos rawatan anda secara percuma.
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
CARA MENGHAPUSKAN BAU BADAN
JUST DIET...MATE 5 SARINA 019-5642140.
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com

description:nizar,zambry,anwar,najib,umno,umno,umno,umno
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive