Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, Jun 06, 2009

UMNO BN AKAN MENANG BESAR DI MANIK URAI



KUSYUKNYA CERAMAH UMNO BN,TERLENA SAMPAI DI LANGIT KETUJUH...

KAHKAHKAHKAHKAHKAH X 48,OOO.NGERI PUNYA TAJUK!!!

NAMPAKNYA UMNO BN MASIH BERKOBAR-KOBAR UNTUK MENYUMBAT GOL SETELAH BOLOS 5 KALI.SIAP BUAT UNIT PIDATO TU.APAKAH SELAMA INI UMNO BN KALAH KERANA LEMAH BERPIDATO? ATAU UMNO BN AKUI KEHEBATAN PEMIDATO PAKATAN RAKYAT BERHUJAH?

KITA NAK TENGOK HASILNYA NANTI,APAKAH UMNO BN MAMPU MENANG BESAR DENGAN KEHADIRAN PEMIDATO TERBAIKNYA.KITA JUGA NAK PAKAT TENGOK RAMAI MANA ORANG PI DENGAQ CERAMAH PEMIDATO TERBAIK CIPTAAN MEREKA.ADAKAH 5 ORANG,50 0RANG ATAU 50000 ORANG YANG AKAN DATANG BERDUYUN-DUYUN DEMI MENDENGAR CERAMAH DARI PEMIDATO SANDARAN ITU.

PERSOALANNYA ADAKAH LAGI ORANG RAMAI TERUTAMA GOLONGAN MUDA YANG ERDOGAN BERMINAT UNTUK MENDENGAR CERAMAH UMNO BN?APATAH LAGI GOLONGAN MUDA YANG ULAMAK,JANGAN CERITA LA..JIKA DENGAN KEHADIRAN PEMIDATO TERBAIKPUN GAGAL MENARIK MINAT ORANG-RAMAI,UMNO BUKAN SAJA PERLU MENGHANTAR PEMIDATO,SEBALIKNYA MEREKA JUGA PERLU MENGHANTAR BERPULUH-PULUH BAS PENYOKONG UNTUK MENDENGAR SETIAP CERAMAH YANG DIADAKAN.

NAMPAK GAYANYA KALAU TAKDAK JUGA ORANG NAK PI DENGAQ CERAMAH,UMNO BN KENA BAWA AMOI SEKSI DARI KUALA SEPETANG HARI TU KE MANIK URAI....HEHEHE..TAKDE MAKNENYE.....




Pemuda UMNO hantar pemidato terbaik ke Manek Urai
05/06/2009 8:59pm

BENTONG 5 Jun – Pergerakan Pemuda UMNO akan menghantar kumpulan pemidato terbaiknya dalam kempen pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai pada 14 Julai ini.

Ketuanya, Khairy Jamaluddin berkata, kempen pilihan raya kecil itu merupakan ujian pertama kepada kumpulan pemidato tersebut yang baru diwujudkan oleh pergerakan berkenaan untuk menjelaskan pelbagai isu kepada pengundi di kawasan tersebut.

``Pemuda UMNO mewujudkan Unit Pidato dan Penghujahan Umum untuk melahirkan kumpulan yang mampu berpidato, berdebat dan berceramah kepada rakyat bagi menjelaskan isu-isu semasa dan dasar kerajaan,'' katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas merasmikan kursus asas Jentera Unit Pidato Pemuda UMNO di Institut Latihan Memperkasakan UMNO (ILMU) di Janda Baik dekat sini hari ini. - Utusan onlie



Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
GAJI MINGGUAN RM2000-RM5000
CARA MENGHAPUSKAN BAU BADAN
JUST DIET...MATE 5 SARINA 019-5642140.
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com

1 ulasan:

  1. catatan aku dan abah aku

    aku asai dari pendang, kedah. dulu masa aku sekolah, abah aku penah ajak pi perhimpunan agong umno di pwtc.. dia nak suruh aku tengok orang-orang besaq yg berjaya (..masa tu aku memang malaih pi sekolah!!) baguih jugak method abah aku ni ... nak suruh aku semangat pi sekolah..

    uih!! kagum gilaaaa... tengok keta yg depa bawak semua besaq-besaq... sampai ada spesis keta yg aku tak kenai...tu belum tengok ghumah depa lagi tu... sampaikan aku penah simpan cita-cita nak jadi macam depa tu (pembesaq-pembesaq umno)

    tapi selepaih 15 tahun... hehehe syukur alhamdulillah aku tak jadi macam depa (tengok gambaq) pemuka-pemuka yg tak malu yg kononnya pejuang melayu ...pelahap-pelahap duit rakyat... yg tak insaf sampai ke tua... jenis yg suka menunjuk-nunjuk kemewahan dengan orang kampung ( termasuk la YB pendang... dulu laaa... bukan YB la ni)

    abah! nasib baik kita tak sesat macam depa hahaha ...sayang abah!

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive