Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Jun 14, 2009

UMNO PAS: PROJEK MEE SEGERA DIGANTI PROJEK ANAK ANGKAT



SELEPAS PROJEK MEE SEGERA KURANG MENDAPAT SAMBUTAN SETIAP KALI PILIHANRAYA DIADAKAN,UMNO BN KINI MENGORAK LAGI LANGKAH MEREKA DENGAN MEMPERKENALKAN PROJEK ANAK ANGKAT PULA.NASIB BAIK BUKAN PROJEK ANAK HARAM.

KALI INI MANIK URAI AKAN MENJADI DESTINASI PERTAMA PROJEK ANAK ANGKAT MEREKA JIKA UMNO BN MENANG DALAM PRK MANIK URAI.MAKNANYA MANIK URAI AKAN MENDAPAT LAYANAN ISTIMEWA DARI KERAJAAN UMNO BN.MANIK URAI AKAN DIBERI KEUTAMAAN DALAM SETIAP PROJEK PEMBANGUNAN DI MASA DEPAN.HELLO ENCIK!!! LAGI MAU UMPAN KA?

MANIK URAI AKAN JADI ANAK ANGKAT UMNO BN KALAU UMNO BN MENANG.BAGAIMANA PULA JIKA UMNO BN KALAH (MEMANG DAH KONFIM KALAH PUN)DI MANIK URAI? ADAKAH MANIK URAI AKAN JADI ANAK TIRI UMNO BN PULAK?



6,000 undi untuk jamin kemenangan BN di Manek Urai

KUALA KRAI: Umno memerlukan sekurang-kurangnya 6,000 daripada 12,292 undi bagi menjamin kemenangan Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai, pada 14 Julai depan.

Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kelantan, Datuk Mustapa Mohamed, berkata sasaran itu tidak mustahil dicapai sekiranya semua pihak terutama jentera pilihan raya bekerja kuat menarik sokongan termasuk mereka yang berada "atas pagar" mulai esok.

"Kita akan melancarkan gelombang biru bagi menarik sokongan dengan keazaman sanggup bekerja kuat siang dan malam bagi merealisasikan hasrat itu," katanya ketika berucap kepada anggota jentera pilihan raya peti undi Pria di sini, hari ini.

Turut hadir Ketua Umno Bahagian Kuala Krai, Datuk Ramzi Abdul Rahman.

Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menetapkan 6 Julai sebagai hari penamaan calon dan jika ada pertandingan, hari pengundian pada 14 Julai.

Pilihan raya kecil itu diadakan berikutan kematian wakil rakyatnya daripada Pas, Ismail Yaacob, akibat sakit jantung pada 22 Mei lalu.

Mustapa yang juga Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri berkata, Umno perlu bekerja lebih keras untuk memenangi kesemua sembilan peti undi dalam DUN berkenaan.

Katanya, Umno bercadang menjadikan Manek Urai sebagai kawasan anak angkat yang akan diberi keutamaan dalam pelaksanaan projek pembangunan akan datang jika diberi mandat pada pilihan raya itu.

Beliau berkata, ini penting untuk menebus maruah Umno dan BN yang kalah pada beberapa pilihan raya kecil yang lalu termasuk terbaru di Parlimen Bukit Gantang, Perak dan DUN Bukit Selambau, Kedah kecuali di DUN Batang Air, di Sarawak.

Beliau berkata kemenangan itu juga penting sebagai permulaan dan semangat dalam usaha BN memenangi lebih banyak kerusi pada pilihan raya umum ke-13 di Kelantan dan sekali gus merampas balik tampuk pemerintahan negeri itu daripada Pas.

Ketika berucap, Mustapa berkata, calon BN yang bertanding di kawasan itu akan diumumkan beberapa hari sebelum penamaan calon. BERNAMA



Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
GAJI MINGGUAN RM2000-RM5000
CARA MENGHAPUSKAN BAU BADAN
JUST DIET...MATE 5 SARINA 019-5642140.
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive