Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Julai 30, 2010

Remaja cabul sepupu 4 tahun

KUALA LUMPUR: Seorang remaja menjadikan sepupunya yang berusia empat tahun sebagai mangsa pemuas nafsu peliknya apabila sanggup menjolok jari ke dalam kemaluan kanak-kanak ilu.

Kejadian terbabit berlaku di sebuah rumah di Taman Keramat, di sini, Jumaat lalu ketika kanak-kanak malang itu ditinggalkan di rumah neneknya untuk dijaga kerana ibunya mempunyai urusan kerja.

Bagaimanapun, ibunya yang pulang dari kerja kemudian mengambil mangsa dan perbuatan keji dilakukan remaja berusia 17 tahun itu terbongkar ketika wanita itu mahu memandikan mangsa.

Menurut sumber, kejadian disedari apabila kanak-kanak terbabit mengadu kemaluannya sakil ketika ibunya itu mahu memandikannya.

"Ibunya yang hairan kemudian bertanyakan mangsa mengapa dia berasa sakit sebelum terkejut apabila diberitahu ia angkara sepupunya.

"Kanak-kanak itu menceritakan sepupunya memasukkan jari ke dalam kema­luan ketika mereka berada di rumah nenek," katanya.

Menurutnya, mendengar pengakuan itu, wanita berkenaan kemudian terus menghubungi ibu mentua dan juga kakak iparnya un­tuk bertanyakan kesahihan cerita terbabit.

"Bagaimanapun, ibu men­tua dan kakak iparnya mengatakan yang mereka langsung tidak tahu menahu berhubung kejadian berkenaan sebelum mereka meminta wanita terbabit membawa anaknya menjalani pemeriksaan di hospital.


"Wanita itu kemudian membawa anaknya menja-lani pemeriksaan doktor se­belum membuat lapuran polis berhubung kejadian itu," katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Ampang Java, Asisten Komisioner Abd Jalil Hassan kelika dihubungi mengesahkan menerima laporan yang dibuat ibu mangsa dan juga penahanan remaja terbabit.

"Setakat ini kita masih menjalankan siasatan lanjut berhubung kejadian berkenaan dan remaja itu berjaya ditahan kira-kira jam 3 petang kelmarin ketika dia ber­ada di balai polis untuk membuat laporan.

"Kami menyiasat kes ini mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan kerana mencabul," katanya.

Sehubungan itu katanya, polis masih menjalankan sia­satan lanjul terhadap remaja terbabit.



2 ulasan:

  1. virus RTC dah menular... nak tau apa itu virus RTC.. tanya kat orang melaka

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive