Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, Julai 31, 2010

Rogol Anak Angkat

KUALA LUMPUR 30 Julai - Pemandu van yang ditahan kerana merogol seorang kanak-kanak 10 tahun di Jalan Othman, Petaling Jaya pada Isnin lalu sememangnya gila seks.

Dia dipercayai pernah merogol anak angkat perempuannya beberapa kali sebelum ini. Mangsa yang berusia 9 tahun merupakan salah seorang daripada dua kanak-kanak yang pernah menjadi mangsa keganasan seksual lelaki berusia 51 tahun itu.

Seorang lagi mangsa berusia 11 tahun.

Perkara itu disahkan Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

Menurut Arjunaidi, pihaknya kini menyambung reman suspek sehingga Rabu depan bagi membantu siasatan.

Kata beliau, perbuatan terkutuk suspek itu terbongkar hasil soal siasat yang dijalankan pihak polis.

"Untuk itu, kita memerlukan masa untuk melengkapkan siasatan kes tersebut dan menyiasat sejak bila suspek melakukan perbuatan terkutuk itu.

"Suspek berkemungkinan membawa mangsa ke satu kawasan sebelum merogol mereka selain mengugut supaya tidak memberitahu kejadian itu kepada sesiapa," katanya di sini hari ini.

Semalam, Arjunaidi memaklumkan suspek mengaku pernah merogol dua mangsa lain sebelum ditahan selepas merogol mangsa terakhir yang menaiki vannya di Petaling Jaya.

Pada Isnin lalu, suspek yang melakukan perbuatan terkutuk pada pukul 1.40 petang itu terbongkar apabila dilihat oleh seorang guru tadika yang melalui tempat kejadian.

Guru itu cuba menyelamatkan mangsa sehingga berlaku pergelutan. Kejadian itu disedari oleh dua anggota polis yang meronda lalu menahan suspek.

Menurut Arjunaidi, suspek kemudian berjaya ditahan ketika masih berada di dalam van tersebut, hasil maklumat orang ramai.

Tambah beliau, pihaknya akan menyiasat sekolah tempat mangsa belajar bagi mengesan jika terdapat murid perempuan lain yang pernah menjadi mangsa nafsu buas pemandu van berkenaan.

Kes ini disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan.

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive