Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Oktober 06, 2010

Hidangan Gadis Montok

Sebuah restoran di Taman Maluri, Cheras,  dikesan menyediakan GRO warga asing. Sambil mabuk dan berkaraoke, gadis bertubuh montok dari China itu akan menjadi penghibur atau ‘pemandu’ lagu. Kegiatan tidak bermoral itu dihidu sebelum sepasukan anggota polis dari Jabatan Siasatan Jenayah Maksiat, Kongsi Gelap dan Perjudian (D7) Bukit Aman menyerbu restoran berkenaan ketika pelanggan sedang leka berhibur malam kelmarin.



Dalam serbuan kira-kira jam 9.45 malam itu, seramai 31 pelanggan berada dalam restoran berkenaan yang kebanyakan bersama GRO yang disediakan. Gadis warga asing berkenaan akan mendekati pelanggan apabila ada pelanggan yang membelikan kalung bunga berharga RM10 yang akan dipakaikan kepada mereka. Mereka akan berada di samping pelanggan bagi tempoh masa tertentu sebelum pelanggan diberikan khidmat hiburan berahi di meja restoran berkenaan termasuk di dalam tandas premis itu.


Dalam operasi itu, seramai 19 wanita warga asing dari China berusia antara 20 hingga 30 tahun ditahan bersama dua wanita dan seorang lelaki warga Kemboja dipercayai pekerja di restoran itu. Ketiga-tiga pekerja itu didapati memasuki negara ini menggunakan kad pelarian UNHCR manakala semua wanita warga asing terbabit menggunakan pas lawatan sosial. “Semua mereka tidak mempunyai permit kerja di negara ini dan dipercayai sudah beberapa kali memasuki negara ini berdasarkan cop pada pasport masing-masing. Berdasarkan rekod, premis berkenaan mempunyai lesen hiburan dan sudah diserbu beberapa kali oleh pihak polis D7 Kuala Lumpur sebelum ini, namun ia kali pertama dilakukan D7 Bukit Aman".



5 ulasan:

  1. salam,

    pohon dilinkkan dibloglist tuan url saya:

    http://al-brangionline.blogspot.com bagi menggantikan blog al-brangi yg diserang malware baru2 ini.

    t/kasih

    BalasPadam
  2. ni semenjak zaman P.K.R memerintah selangor, berlambak pusat urut, mesin judi, disco naik mcm cendawan tumbuh, tu yg makin banyak gejala sosial yg dah tak dapat nak dibendung lagi..kalau tak silap aku lesen2 tempat haram ni yang meluluskan adalah dari negeri dan daerah tu sendiri..pikirlah sendiri

    BalasPadam
  3. untuk anom 5:33

    "kalau tak silap aku lesen2 tempat haram ni yang meluluskan adalah dari negeri dan daerah tu sendiri..pikirlah sendiri"

    Setelah aku fikir, ini rumusan yg aku dapat,

    Fitnah tu seperti memakan bangkai saudara sendiri

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama7/10/10 3:26 PG

    Lepas aku pikir-pikir kan, aku rasa kan...
    pusat tu tak bertambah, sama banyak. yg bertambah adalah bilangan yg diserbu dan ditangkap dan masuk berita jerr... contoh, 10 org buat jahat masa UMNO, sorang jer kena tangkap, lu kata skit jer penjenayah. masa PKR, 10 buat jahat, 9 kena tangkap, pastu lu kata ramainya org jahat... skang, lu plak pikir lah sendiri dengan kepala, bukan kepala lutut lu..

    BalasPadam
  5. betul betul betul. cibai BN. buat taik tp x bsuh balik

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive