Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, Disember 23, 2010

Pelajar akui bunuh tiga pelacur


BUSUR panah yang dimiliki Stephen Griffiths.

LONDON – Seorang pelajar sarjana bidang kriminalogi, Stephen Griffiths, 36, mengaku bersalah semalam atas kesalahan membunuh tiga orang pelacur dengan kejam.

Semasa perbicaraan di Mahkamah Crown Leeds yang khusus membicarakan kes-kes jenayah di England dan Wales, Griffiths yang terkenal dengan gelaran ‘kanibal busur panah’ mengaku membunuh pelacur tersebut Suzanne Blamires, 36, Shelley Armitage, 31, dan Susan Rushworth, 43,.


STEPHEN GRIFFITHS

Hakim Justice Openshaw menyatakan kesihatan mental tertuduh telah diperiksa dengan teliti dan tidak persoalan lagi mengenai tahap kesiumannya.

Openshaw menyifatkan, perbuatan yang dilakukan pesalah sangat keji seperti raksasa dan kesalahan itu akan mengakibatkan pembunuh tersebut tidak akan dibebaskan.

Dia dihukum penjara seumur hidup.

Griffiths juga mengaku atas tiga pertuduhan yang dihadapinya iaitu memanah kepala Suzanne semasa dia cuba melarikan diri daripadanya Mei tahun ini dua kesalahan lain.

Pihak polis mempercayai pembunuh kejam ini juga terlibat dengan tiga kes pembunuhan lain yang tidak dapat diselesaikan.

Dia memasak daging dua mangsa yang dibunuhnya dalam periuk manakala mangsa ketiga pula menjadi hidangan makanannya mentah-mentah. Pembunuhan itu berlaku di antara Jun 2009 dan Mei lalu. – Agensi

kosmo


KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive