Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Disember 29, 2010

SORI....NI BUKAN CERITA MENTERI ROGOL AMAH



TIGA SUSPEK DITAHAN REMAN CULIK, ROGOL PELAJAR 16 TAHUN – berita hairan

KUALA TERENGGANU: Tiga suspek yang didakwa menculik dan merogol seorang pelajar berumur 16 tahun awal pagi semalam di sebuah kampung di Marang, kini ditahan reman empat hari untuk membantu siasatan.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Terengganu, Asisten Komisioner K Manoharan, berkata ketiga-tiga suspek itu disiasat mengikut Seksyen 365 Kanun Keseksaan kerana menculik dan Seksyen 376 kerana merogol.

"Polis juga menahan abang mangsa yang dipercayai mempunyai masalah dengan ketiga-tiga suspek itu, untuk membantu siasatan," katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

Beliau berkata, polis masih menyiasat hubungan seorang pelajar berumur 14 tahun dengan suspek berkenaan dan bagaimanapun remaja itu kemudian dibebaskan.

Katanya, pelajar itu dikatakan menelefon kakak mangsa pada hari kejadian untuk memberitahunya bahawa mangsa dalam keadaan baik.

Manoharan juga berkata, pelajar tersebut turut menyatakan abang mangsa yang berumur 31 tahun berada bersama-sama ketiga-tiga suspek yang berumur antara 20 dan 27 tahun yang berasal dari Pasir Mas dan Bachok, Kelantan dan seorang lagi dari Kuala Lipis, Pahang.

HANGPA NI TAK CERDIK
LAIN KALI JADILAH MENTERI DULU,BARU LA SELAMAT...KAH!KAH!KAH!


KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

1 ulasan:

  1. aiman x kisah "kata pak menteri tu"...hangpa kena belajaq dari kami dulu heheheheh

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive