Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, April 09, 2009

Bukit Gantang: UMNO BN AKAN TEWAS LEBIH TERUK JIKA PRK HARI CUTI



UMNO BN akan tewas dengan majoriti yang lebih besar jika pengundian dibuat pada hari cuti.Apa kejadahnya pilihanraya dibuat pada hari bekerja? Sedangkan kita mempunyai hari cuti dua hari seminggu.Bila pengundian dibuat pada hari bekerja,ada di antara anak muda yang bekerja jauh di rantau tidak dapat pulang kerana mereka mempunyai urusan kerja yang tidak dapat dielakkan.Lalu merekapun mengorbankan peruntukan undi yang ada pada mereka.Maka hilanglah satu suara rakyat.Kebanyakan anak muda sekarang ini pula sememangnya pengundi tegar pembangkang.

Melihat kepada tahap sokongan anak muda kepada pembangkang kian hebat,tidak mustahil suatu hari nanti pengundian akan dibuat pada waktu subuh di antara pukul 5pagi hingga 6 pagi saja.Ini kerana mereka meilhat anak-anak muda amat liat untuk bangun ketika subuh.Itu jam orang-orang tua (saluran 1) punya undi saja yang banyak.Mungkin masa tu BN akan dapat merampas kembali empayar mereka.

Diharap pihak berwajik dan dodol tak akan buat kerja gila macam ni la.Jadi gentlemen la sikit kalau nak lawan.Jangan jadi lembu.Kalau nak jadi lembu juga jadi lembu yang bermaruah.

Biaqpila...apa ada hal.
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive