Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, April 06, 2009

UMNO BN Banyak Masalah: Rakyat Akan Mengubah Senario



Aktivis budaya di Melaka, Dr Harun Kidam meramalkan pilihanraya kecil yang berlangsung sekarang di Bukit Gantang (Perak), Bukit Selambau (Kedah) dan Batang Air (Sarawak) lebih memberi kredit kepada pembangkang. Menurutnya senario politik yang berubah sekarang termasuk pelantikan Perdana Menteri baru semalam (3 April 2009) memberi banyak masalah kepada UMNO/BN. Menyentuh pandangan pimpinan veteran UMNO yang meninjau ke kawasan terbabit mengakui kesukaran kepada UMNO/BN, Dr Harun berkata, "Senario dah berubah. Mungkin mereka tak boleh menang."

Sebelum ini pimpinan veteran UMNO yang membuat tinjauan ke Bukit Gantang dan Bukit Selambau menerima laporan, beberapa pimpinan cawangan UMNO di Bukit Gantang menolak Ketua Pemuda Khairy Jamaluddin berkempen ke kawasan mereka. Begitu juga di Bukit Selambau, pimpinan cawangan MIC di sini tak mehu Presiden MIC Dato' Seri Samy Vellu turun berkempen. Sementara itu di Batang Air, pimpinan tempatan tak mahu Tan Sri Taib Mahmud @ Tok Uban tampil menunjukkan muka. "Pimpinan tempatan sudah menyampaikan mesej yang jelas kepada UMNO/BN," beritahu Dr Harun menambah.

adimul.blogspot.com

description: pas,keadilan,umno,dsai,anwar,nizar,nik aziz,najib,zambry,ismail,umno,bn,pas,pkr,dap,bukit selambau,bukit gantang,batang ai,pilihanraya kecil,parlimen,dun,sg.petani,kedah,perak,sarawak,polis,fru
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive