Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Ogos 18, 2009

Muhyiddin Salah Guna Nuri, Mendarat Cemas Di Tuaran



Perbuatan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin menggunakan kenderaan kerajaan untuk tujuan peribadi dan politik telah pun dilaporkan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

Ketua Angkatan Muda Parti Keadilan Rakyat Shamsul Iskandar berkata, perbuatan Muhyiddin menggunakan helikopter Nuri milik Tentera Udara Diraja Malaysia untuk tujuan peribadi nyata satu kesalahan dan melanggar undang-undang.

Semalam Agensi Berita Nasional (BERNAMA) melaporkan bahawa helikopter Nuri yang membawa Muhyiddin melakukan pendaratan cemas di Tuaran berikutan cuaca buruk.

Shamsul berkata, penggunaan helikopter Nuri bukan sahaja satu kesalahan besar yang dilakukan oleh Muhyiddin sebaliknya turut melibatkan pembaziran wang rakyat yang membayar cukai setiap tahun.

Turut bersama Shamsul membuat laporan tersebut ialah, Ketua AMK Pulau Pinang, Yusmadi Yusoff, Timbalan Pemuda PAS Pusat Saudara Ahmad Sabki dan beberapa lagi pemimpin Pakatan Rakyat.

Pakatan rakyat menggesa SPRM agar membuat satu siasatan yang terperinci tentang penyalah gunaan kuasa ini dan berharap integriti dan kepercayaan rakyat terhadap SPRM akan dapat dikembalikan dengan siasatan yang telus.

tva


E-Jariah: Beri sekali dapat banyak kali...
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
Kelab BlackV6
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Blog YB Nizar Jamaluddin
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive