Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Ogos 25, 2009

Seruan dan Rayuan pimpinan Pakatan Rakyat | Nizar News



Ditulis oleh Pimpinan Pakatan Rakyat


Salam sejahtera semua pengundi N.11 Permatang Pasir.


Kami semua mewakili pemimpin Pakatan Rakyat, dengan nada penuh kepiluan menguapkan takziah kepada semua rakyat Permatang Pasir, atas pemergian arwah YB Dato' Haji Mohd Hamdan Abdul Rahman, seorang wakil rakyat yang kita sayangi pada 31 Julai 2009.



Sekarang pula, kita semua terpaksa berdepan dengan pilihan raya kecil bagi memilih seorang pengganti, untuk ditabalkan sebagai wakil rakyat baru. Maka kita semua diseru agar sepakat kata untuk memilih seorang wakil rakyat yang seumpama arwah YB Dato' Haji Mohd Hamdan. Atas maksud ini, kami pemimpin Pakatan Rakyat telah seia sekata dan bersetuju memilih Ustaz Mohd Salleh Bin Man dari parti PAS sebagai calon kita untuk mewakili Pakatan Rakyat.


Justeru itu, kami semua cukup berpuas hati dan yakin, pemilihan Ustaz Mohd Salleh Man ini akan dapat memenuhi harapan rakyat Permatang Pasir. Beliau dikira paling layak bagi melaksanakan khidmat kepada rakyat Permatang Pasir. Selain itu, beliau adalah seorang anak tempatan Pulau Pinang yang cukup rapat hubungannya dengan arwah Dato' Haji Mohd Hamdan. Sifatnya yang mesra rakyat, suka berkorban dan berkhidmat tanpa mengira penat-lelah, sewajarnya mendapat sokongan daripada semua pengundi Permatang Pasir.


Perkara yang amat penting di sebalik pilihan raya kecil Permatang Pauh. Di dalam kedua-dua pilihan raya ini, kita semua sudah bertegas menolak BN sepenuhnya. Harapan kami, agar tuan-puan teruskanlah sikap itu. Sepakat martabatkan Pakatan Rakyat sebagai parti harapan rakyat Malaysia. Rakyat Permatang Pasir boleh membuktikannya, hanya dengan cara mengundi bulan, calon kita semua Ustaz Salleh Man. Calon kita, Ustaz Salleh Man mampu meneruskan usaha-usaha arwah Dato' haji Mohd Hamdan untuk memberi khidmat terbaik kepada rakyat dan menjayakan dasar-dasar dan usaha-usaha Kerajaan Negeri Pulau Pinang yang ditadbir oleh Kerajaan Pakatan Rakyat. Calon kita juga mampu memperkasakan urusan umat Islam melalui Agensi Kerajaan Negeri berkaitan hal ehwal agama. Wakil Rakyat BN yang kini menjadi pembangkang tidak mampu melaksanakan tanggungjawab ini.


Kita juga telah didedahkan oleh pihak media, betapa calon BN seorang yang tidak layak untyk diundi. Kami menyeru sekali lagi agar semua rakyat sebagai pengundi Permatang Pasir, tidak tertipu dengan segala bentuk kempen BN. Walaupun apapun, kuasa undi ada di tangan anda, dan kami merayu agar berilah peluang kepada calon PAS, Ustaz Mohd Salleh Man berupaya memikul tanggungjawab itu, kerana beliau seorang yang rapat dengan rakyat, juga komited untuk memajukan agama, bangsa dan tanah air.


Kepada tuhan kita semua berserah, dan kami berdoa agar tuan-puan sentiasa selamat, sejahtera dan aman. Semoga Pakatan Rakyat terus utuh, kekal berpadu memikul amanah rakyat. Keluarlah mengundi beramai-ramai pada Selasa, 25 Ogos 2009.


Selamat mengundi calon kita, Ustaz salleh man demi membuktikan Pakatan Rakyat sentiasa bersama rakyat untuk petahankan kemenangan.



DATO' SERI ANWAR IBRAHIM LIM GUAN ENG DATO' SERI ABDUL HADI AWANG
Ketua Umum KeADILan Ketua Menteri Pulau Pinang Presiden PAS



prkn11


E-Jariah: Beri sekali dapat banyak kali...
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
Kelab BlackV6
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Blog YB Nizar Jamaluddin
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com

1 ulasan:

  1. pemimpin patah tumbuh hilang berganti,apa yang penting amanah yang diberi tidak dikhianati

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive